دومین جشنواره عکس جاذبه‌های گردشگری ایران

دومین جشنواره عکس جاذبه‌های گردشگری با شعار ایران را ببینیم به همت مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، منوچهر جهانیان دبیر جشنواره با اعلام این خبر، گفت: مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران، دومین دوره از جشنواره عکس جاذبه‌های گردشگری را با هدف آشنایی و شناخت دانشجویان و علاقمندان با مواریث تمدنی و فرهنگی کشور برگزار می‌کند.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری، یکی از ابزارهای بسیار موثر در حوزه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه‌های متنوع گردشگری و نیز فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر ایران و مناطق کمتر شناخته شده و یا ناشناخته در سطح کشور است.
رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران ادامه داد: تمامی علاقه مندان به هنر عکاسی، دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.


جهانیان تصریح کرد: آثار ارسالی به جشنواره توسط هیئت داوران ارزیابی شده و در دو بخش مسابقه و جنبی انتخاب می‌شود و به آثار برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
وی موضوعات گردشگری مذهبی، میراث معنوی، تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، روستایی و عشایری، ورزشی و سلامت، هنرهای سنتی و صنایع دستی را از مهم‌ترین محورهای این جشنواره برشمرد .
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره به سایت ‪ WWW.ISTTA.IR‬مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ‪۶۶۴۹۱۱۳۶-۶۶۴۹۱۲۲۲‬ تماس حاصل نمایند.
آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ‪ ۳۱‬مرداد ماه اعلام شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.