سومین جشنواره سراسری عکس خلیج فارس و نمایشگاه عکس آثار منتخب جاذبههای استان هرمزگان از عکاسان سراسر کشور امروز ساعت 19 در محل نگارخانه زنده یاد گرمساری در فرهنگسرای طوبی افتتاح میشود.
سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با همکاری انجمن عکس هرمزگان با هدف معرفی آثار فرهنگی، تاریخی و چشماندازهای طبیعی و بکر استان هرمزگان از نگاه عکاسان کشور و آگاهی رساندن به مردم از طریق نمایش آثار برگزیده عکاسان، سومین جشنواره سراسری عکس خلیجفارس را برگزار میکند.
بیش از 1200 عکس با محوریت طبیعت،فرهنگ،تاریخ،صنایع دستی و هنرهای بومی از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره ارسال شد که پس از داوری عکس ها توسط داوران سراسر کشور از مجموع 1200 عکس 66 قطعه عکس انتخاب شد.
نمایشگاه این تعداد عکس برگزیده از امروز آغاز و 15 تیرماه به پایان میرسد و در مراسم اختتامیه نتایج نهایی اعلام و عکاسان برتر تقدیر میشوند.
