برگزاری نمایشگاه عکس “ورای زمین” در شیراز

poster mob

نگارخانه تار و پود در شیراز از تاریخ ۱۱ الی ۱۷ تیرماه میزبان برگزاری نمایشگاه عکس علی حسن زاده هنرمند لامردی خواهد بود.

پس از برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه عکس آسمان شب این هنرمند در زادگاهش لامرد، این بار شیراز میزبان این نمایشگاه خواهد بود تا ۲۰  اثر عکاسی علی حسن زاده در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

علی حسن زاده در خصوص برگزاری این نمایشگاه عکاسی اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد علاقه در عکاسی مربوط به عکاسی از آسمان است که دارای زیبایی‌های بسیار زیادی است.

وی به تلاش چهار ساله برای ثبت تصاویر از آسمان شب به دور از شهرها و روستاها اشاره کرد و بیان داشت: طی چهار سال ۲ هزار فریم عکس از آسمان تهیه کرده ‌بودم که در این نمایشگاه در قالب ۲۰ عکس به معرض نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند لامردی خاطر نشان ساخت: متاسفانه زندگی در شهر و بوجود آمدن آلودگی های مختلف صوتی و نوری و همچنین دل مشغولی های روزمره، باعث شده است که از تماشای بسیاری از جلوه‌های زیبای شب غافل بمانیم و این درحالی است که با فاصله گرفتن از شهرها براحتی می توان به یکی از زیباترین خلقت های خداوند در در آسمان دست یافت.

وی همچنین در خصوص سابقه فعالیت خود گفت: از سال ۸۹ با جمعی از دوستان انجمن عکس لامرد را راه اندازی کردیم و  بمدت ۴ سال مسوول انجمن عکس بودم.

وی افزود: دبیری دو برنامه بزرگ اردوی یکصد نفره عکاسان فارس و نخستین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد و همچنین داوری در دو دوره اردوی ملی عکس تعزیه لامرد از جمله فعالیت های هنری بنده در رشته عکاسی بوده است.

گفتنی است علی حسن زاده هنرمند عکاس به عنوان آتش نشان فرودگاهی مشغول به کار است و تاکنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی حائز مقام های برتر شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.