برگزاری اردوی عکاسی در قشم‎

۱

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری اردوی یک روزه عکاسی با حضور ۳۰ تن از هنرجویان جوان این رشته هنری، خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محسن زارع پور با بیان این مطلب گفت: این دوره با هدف بالا بردن سطح دانش عکاسان جوان جزیره قشم، به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی اعلام کرد: حضور سعید عرب زاده آرتیست فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و مدرس این دوره و همچنین اصغر بشارتی مدیر موسسه سیمای بشارت قشم در این اردو یک روزه از مزیت های مهم این اردو در روز جمعه ششم آذر ماه، بود.
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، زیبایی های منحصر به فرد و شگفتی های عالم خلقت در تنگه چاهکوه و بندر تاریخی لافت که در این دوره آموزشی و از طریق دریچه دوربین عکاسان جوان قشمی به تصویر کشیده شد.
زارع پور، بروز رسانی تفکر هنر عکاسی را مهمترین دلیل برگزاری این دوره برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این حرکت به معرفی هرچه بهتر زیبایی های قشم از طریق هنر عکاسان جوان منجر شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.