فداکاری و همکاری راز موفقیت عکاس خوب است

دومین نشست بررسی عملکرد عکاسان ایران در المپیک پکن ظهرامروز در سالن شهید جان بزرگی دانشگاه هنر با حضور بهروز مهری و کارن فیروز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان مطبوعات ایران ، در این نشست بهروز مهری؛ عکاس خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: عکاسان ما اگر بخواهند کارشان در عرصه رسانه‌ای کارکرد مطلوب و تاثیرگذاری داشته باشد باید همکاری بیشتری با هم داشته باشند و روحیه کار گروهی را بالا ببرند. لازمه موفقیت در کار گروهی فداکاری به نفع همدیگر است.
این عکاس همچنین اظهارکرد: تمرکز و تجربه در عکاسی اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این که نتیجه کار، قابل قبول باشد، صرفاً وسایل و امکانات خوب راهگشا نیست بلکه هوشیاری و تیزبینی، کار عکاس را برجسته می‌کند.
کارن فیروز؛ عکاس خبرگزاری رویترز نیز در این نشست گفت: در خبرگزاری‌های بزرگ از جمله رویترز با توجه به اهمیت سوژه خبری، تعداد عکاسان تعیین می‌شود و اهمیت ویژه دادن به عکس خبری، جایگاه این رسانه‌ها را ویژه و قابل توجه می‌کند.
وی همچنین اظهارکرد: از ویژگی‌های مهم عکس خبری صاف و ساده و واضح بودن عکس است و هنری و خاص بودن عکس در درجه بعدی قرار دارد بنابراین در عکاسی خبری ضمن راضی نگاه داشتن مشتری و طبق سلیقه او کار کردن، درست جلوه دادن آن سوژه در اولویت قرار دارد

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.