جشنواره عکس وپوستر تعاون مهلت دریافت آثار را تمدید کرد

PosterTaavon9411

دبیرخانه جشنواره عکس تعاون با تمدید مهلت ارسال فایل عکس و پوستر به جشنواره ، آخرین فرصت را برای حضور عکاسان و علاقه مندان فراهم کرد .

به گزارش دبیرخانه این جشنواره ، در حالیکه دور سوم جشنواره عکس تعاون با تمرکز بر مصادیق تعاون در نمایش شرکت تعاونی های برتر استان های کشور در حال آماده سازی مقدمات ارزیابی و داوری آثار رسیده بود، همکاران دبیرخانه پذیرای تماس های پی در پی علاقه مندانی بودند که متقاضی تمدید مهلت ارسال آثار به دور سوم جشنواره عکس تعاون بودند و مراتب پیگیری عوامل، سه شنبه ۲۲ دی ماه را به عنوان آخرین مهلت دریافت فایل عکس و پوستر از سوی شرکت کنندگان معرفی کرد .
مهدی سروری دبیر این جشنواره هم با تایید خبر تمدید مهلت زمانی ارسال فایل عکس به دبیرخانه جشنواره اظهار داشت : بنا بر هماهنگی های به عمل آمده با مدیران ادارات کل سراسر استان های کشور(+) ، امیدواریم که عکاسان فارغ از تکیه به بایگانی ها ، در بخش تولید فایل از این امکان بهره برده و بخش جدیدی را با عکاسی از شرکت تعاونی برتر استان های کشور با موضوع و مصداق تعاون در بایگانی فایل و عکس های خود ایجاد کنند .
ایشان با وجود مهلت زمانی ایجاد شده ، ضمن تشکر از همکاری مدیران شرکت تعاونی ها ، از ادامه برنامه ریزی و برگزاری تورهای عکاسی از شرکت تعاونی ها در تهران ویژه عکاسان و متقاضیان یاد کرد و افزود : تلاش می کنیم تا با حمایت معاونت آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی ها در « وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی » سفرهای عکاسی را در قالب گروه های محدود به نفرات برپا کنیم تا شرایط تولید فایل عکس را برای عکاسان فراهم کنیم .

پشتیبانی رسانه ای از این فراخوان برعهدۀ رسانه پایگاه عکس چیلیک و سایر پایگاه های فعال و معتبر حوزه عکاسی همچون: دوربین نت و عکاسی از ایران است.  دبیری این جشنواره را « مهدی سروری » بر عهده دارد و مسئولیت ارزیابی و داوری فایل عکس های رسیده به سومین دور جشنواره عکس تعاون را : جواد گلزار خرم ، محمد نیک عهد و مهناز نورالهی فرد عهده دار می باشند .

این دبیرخانه در پایان از امکان ارسال و برگزاری مجموعه آثار نمایشگاه ادوار نخست و دوم به مراکز متقاضی یاد کرد و افزود : عکس های راه یافته به زودی در شهرهای بوشهر ، بجنورد، اهواز، اردبیل ، آبادان و… به نمایش عمومی گذاشته شده و نمایشگاه های دیگر در سایر مراکز متقاضی پس از برنامه ریزی، معرفی خواهند شد .
جشنواره عکس تعاون در دور نخست با ۲۷ قطعه عکس راه یافته و در دور دوم با ۲۳ قطعه عکس راه یافته به نتیجه رسید و قرار بر این است تا در دور نهایی ۹۰ قطعه عکس در بخش راه یافتگان معرفی شده و به نمایش گذاشته شود .

شماره تماس های ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ راهنما و پاسخگوی تمامی شرکت کنندگان و راه یافتگان معرفی شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.