تندیس «بهترین تصویر» در جشنواره فیلم تصویر

tas
«بهترین تصویر» عنوان جایزه‌ا‌ی است که از دوازدهمین جشن تصویر سال به جوایز بخش جوانان زیر ۲۵ سال جشنواره فیلم تصویر اضافه شده است.

به‌گزارش دبیرخانه تصویر سال، امسال نیز در سیزدهمین جشن تصویر سال، جایزه‌ی تندیس «بهترین تصویر» با رای هیات داوران حرفه‌یی سینمای ایران به شاخص‌ترین تصویربرداری و یا تصویرسازی تعلق می‌گیرد که از طریق تصویر‌برداری و یا با کمک نرم‌افزارها و فن‌آوری‌های دیجیتالی از قبیل افترافکت و… به‌وجود می‌آید.
جشنواره‌ی فیلم تصویر همچون دوره‌های گذشته، در قالب بخش فیلم جشن تصویر سال، همزمان با نمایشگاه تصویر سال درخانه هنرمندان اول تا بیستم اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.
کلیه‌ی فیلم‌های غیرتجاری شامل فیلم‌های مستند، کوتاه داستانی، تجربی، انیمیشن، ویدئوآرت و فیلم‌های موبایلی که از خلاقیت هنری برخوردار باشند، در این جشنواره عرضه خواهند شد.
در مراسم روز پایانی و اهدای جوایز سیزدهمین جشن تصور سال و جشنواره فیلم تصویر جوانان زیر ۲۵ سال (جایزه محسن رسول‌اف) در هر یک از دو بخش فیلم‌های کمتر از ۱۵ دقیقه و بیشتر از ۱۵ دقیقه، یک تندیس، دو دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
آثار ارسالی در این بخش می‌بایست به‌صورت  DVD با فرمت MPEG و AVI همراه با کد ره‌گیری دریافت شده از طریق ثبت نام در سایت تصویر به دبیرخانه ارایه شوند.
مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به سیزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تا ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۴ خواهد بود
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.