ارسال بیش از ۵ هزار اثر به سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق

دبیر سوگواره سرخ، سیاه، به رنگ عشق با اشاره به استقبال هنرمندان برای شرکت در این سوگواره گفت: در نخستین سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق، ۵ هزار و ۹۴۵ اثر در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی ارسال شده است که انتخاب داوری آثار ۲۵ و ۲۶ آذر ماه انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، مسعود زنده روح کرمانی با بیان این مطلب گفت: از زمان اعلام و انتشار فراخوان (۱۰ آبان ماه) تا روز گذشته ۲۳ آذر ماه در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی ۵ هزار و ۹۴۵ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از راه اندازی این سوگواره همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه های محرم و صفر تصریح کرد: بیشترین استقبال برای شرکت در این سوگواره در بخش عکس بوده که در این بخش ۴ هزار و ۸۷۲ اثر، در بخش پوستر ۶۶۴ اثر و در بخش تصویرسازی ۴۰۹ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

به گفته زنده روح کرمانی، انتخاب و داوری آثار در بخش تصویرگری سه شنبه ۲۵ آذر ماه و در بخش پوستر و عکس چهارشنبه ۲۶ آذرماه انجام می گیرد.

۱۶ دی ماه زمان اعلام نفرات برتر سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق

دبیر سوگواره سرخ، سیاه، به رنگ عشق تصریح کرد: پس از داوری آثار، ۱۲۰ اثر انتخابی هیات داوران در قالب نمایشگاهی در رواق هنری برج میلاد تهران از تاریخ ۶ تا ۱۶ دی ماه در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق ۱۶ دی ماه با معرفی آثار و نفرات برتر در سه بخش عکاسی، تصویرگری و پوستر در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، هدف از این سوگواره ثبت جلوه‌های معنوی و حضور پرشور مردم در برگزاری آیین‫ های ایام محرم و صفر و نمایش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و اهمیت این ماه در فرهنگ غنی شیعه در اقصی نقاط ایران است.

برگزاری نمایشگاه از این آئین پرشکوه و دستیابی به آثار ارزشمند هنرمندان تجسمی از دیگر اهداف برگزار کننده است.

جوایز نخستین سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر وتصویر سازی شامل نفر اول: دیپلم افتخار و تندیس سوگواره و مبلغ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰  میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون  ریال جایزه نقدی است.

Sorkh o Siyah

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.