شرکت خبرنگاران شاغل در سایت های اینترنتی

دبیر خانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با صدور بیانیه ای اعلام کرد همکاران شاغل در سایت های اطلاع رسانی اینترنتی که در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده باشند ، می توانند نسبت به ارسال آثار و شرکت در جشنواره مطبوعات اقدام نمایند .
بنا به این خبر ، این دبیرخانه توضیح داد نظر به تقاضای روزنامه نگاران شاغل در سایت های اطلاع رسانی اینترنتی در خصوص شرکت در شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها ، روزنامه نگاران و خبرنگاران شاغل در سایت های        اطلاع رسانی اینترنتی که در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی ثبت شدند، می توانند آثار خود را که در فاصله زمانی فروردین ماه سال ۱۳۸۷ تا پایان اسفند ماه همان سال در سایت مربوطه درج شده است ، برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند .
دبیرخانه جشنواره مطبوعات اعلام کرد این همکاران می توانند فرم فراخوان را از سایت جشنواره تحت عنوان WWW.Pressfestival.ir اخذ کرده و بعد از پر کردن آن ، همراه با آثار منتشره به آدرس خیابان شهید مطهری – خیابان فجر ( جم)– کوچه مدائن – پلاک۱۱ ارسال نمایند . بنا به این خبر ، مهلت ارسال آثار پنجم شهریور ماه اعلام شده است.
بنابراین تمامی عکاسان دوربین.نت می‌توانند در بخش عکس جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کنند.

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

  1. ابوطالب ندری

    درود بر شما
    ابوطالب ندری هستم از گرگان
    در صورتی که مایل باشید به تعداد معلومی که البته در صورت امکان گزینشی (ترجیحا از عکاسان طبیعت و خبره ) برای عکاسی از استان گلستان امادگی خود را اعلام می دارم .

    در صورت امکان و صلاحدید با من ۰۹۱۱۲۷۱۹۱۲۱ تماس تا اسباب سفر و برنامه را که قسمتی از هزینه و تدارکات برنامه را با کمک و هماهنگی میراث فرهنگی استان گلستان هماهنگ کرده و بهترین عکسها را از عکاسان خریداری و یا به صورت جمعی نمایشگاه گروهی در استان و یا هرجای دیگر برگزار کنیم .

    البته این برنامه در صورتی امکان خوهد داشت که نسخه یا عکسهایی را در اختیار میراث فرهنگی استان قرار دهیم و ان هم با شرایطی که هم به نفع عکاس و میراث فرهنگی باشد
    منتظرم
    ابوطالب ندری عکاس خبرگزاری مهر در گلستان
    http://www.photoashand.blogfa.com va http://www.parkgolestan.blogfa.com
    ۰۹۱۱۲۷۱۹۱۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.