Sherpa اپلیکیشن جدید ios برای راهنمای سفر

ترجمه : طلا طاهرنیا، دوربین.نت / Sherpa اپلیکیشن جدید ios که عکس های اینستاگرامی را به راهنمای سفر تبدیل می کند.

Sherpa اپلیکیشن جدید و رایگان ios است که عکس هایی را که مکان آنها در اینستاگرام  به خوبی مشخص شده است را به راهنمای گردشگری تبدیل می کند.این اپلیکیشن که به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود است عکس هایی را که مکان جغرافیایی آنها مشخص شده است را انتخاب کرده و آنها را در قالب راهنمای تصویری گردشگری به همراه اطلاعات مکانی که از سایر سرویس های اینترنتی مانند Foursquare  و ویکپدیا دریافت می کند ارائه می دهد.

Sherpa به کاربران امکان جست و جوی یک مکان مشخص را داده و بهترین عکس هایی را که از این مکان ثبت شده اند را نمایش می دهد. همچنین Sherpa عکس مکان های پربازدید را نیز نمایش می دهد.

از دیگر ویِژگی های این اپلیکیشن این است که کاربر می تواند عکس های موجود در خوراک یک مکان را پس از دیدن به “چمدان” خود اضافه کرده و مجموعه ای از مکان هایی را که قصد سفر به آنها را دارد را ایجاد نماید. با این عمل Sherpa عکس های بیشتری از مکان های منتخب کاربر را با گزینش محتوا مطابق علایقش به او  نشان می دهد.

Sherpa کار خود را با ۵۰۰٫۰۰۰ عکس و ۱۵٫۰۰۰ راهنمای سفر که با استفاده از عکس های ۲٫۰۰۰ عکاس اینستاگرامی تهیه شده اند، شروع کرد.

جدا از اینکه این اپلیکیشن یک راهنمای گردشگری است بلکه از آن می توان برای کشف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مکان ها در کنار سایر اپلیکیشن ها مانند Mike Wong’s PhotoSpots و PhotoPills استفاده کرد.

منبع : petapixel.com

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.