TG-610، دوربینی مقاوم با طراحی جالب

شرکت Olympus به تازگی یک دوربین عکاسی دیجیتال متفاوت را به بازار معرفی کرده است. این دوربین که نسخه‌ای با عرضه محدود است، با مدل TG-610 به بازار معرفی شده است.

این دوربین که با نام QuikSilver هم شناخته می‌شود، بدنه‌ای مقاوم، ضدآب، ضد شوک و ضد یخ زدگی دارد که کار عکاسی با آن را در جاهای مختلف و با شرایط آب و هوایی متفاوت برای کاربرانش ممکن می‌سازد. QuikSilver که قرار است ابتدا به بازار استرالیا عرضه شود، در فاصله روز ۲۶ فوریه تا ۹ مارس در بازار عرضه خواهد شد.

این دوربین که برای کاربران مبتدی و نیمه حرفه‌ای طراحی و تولید شده است، بیشتر مورد توجه ورزشکاران و کاربران فعال و پر تحرک قرار خواهد گرفت. این دوربین تا عمق ۵ متری آب، تا دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد امکان عکاسی داشته و در برابر افتادن از ارتفاع ۱/۵ متری هم ضد ضربه است. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را داشته و از امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر و لرزشگیر اپتیکال دو برابر بهره می‌برد.

این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری با وضوح HD را داشته و حالت عکاسی سه بعدی هم دارد. دوربین جالب QuikSilver دارای قابلیت Eye-Fi هم هست که به کاربرانش امکان آپلود خودکار عکس به صورت بی‌سیم را می‌دهد.

با تمام اینها، اما این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این دوربین جالب اعلام و منتشر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.