39 عکس برتر مسابقه عکس تنیس جام دیویس مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی دوربین.نت انتخاب و داوری عکس های 46 عکاس حاضر در مسابقات برگزار شد و طی آن جاوید نیکپور عکاس کمیته ملی المپیک و خبرگزاری برنا از مجموع حدود 1000 فریم عکس 39 عکس منتخب برای نمایشگاه را انتخاب کرد تا عکس ها به ص.رت نمایشگاه مجازی در دوربین.نت به نمایش درآید.
عبدالله حیدری ( 3 عکس ) ، امین متین فر ( 3 عکس ) ، امین محمدجمالی ( 5 عکس ) ، امیراسدخانی ( 2 عکس ) ، بهرام نصرالله بیگی ( 2 عکس ) ، فرشاد پالیده ( 2 عکس ) ، سعید کیایی ( 4 عکس ) ، هومان می آبادی ( 2 عکس ) ، سیما مهرآذر ( 4 عکس ) ، طوبی شهریار ( 2 عکس ) ، غزاله رضایی ، حمید خرمی ، کیارش فرح بخش ، لیلی صدیق ، مهدی میرناطقی ، محمد ملکی ، محمد نیک عهد ، ریحانه مهدوی ، سحر علیمحمد و زهرا استادزاده ( یک عکس ) عکاسانی هستند که عکس هایشان به بخش نمایشگاه راه پیدا کرد.
ازعکاسان برتر امروز عصر ساعت 18:30 بعد از دیدار فینال جام ستاره ایران تقدیر به عمل می آید و عکس های برتر از ابتدای هفته آینده در یک نمایشگاه مجازی در دوربین.نت به نمایش درمی آید.


با تشکر،
کاش با ایمیل به عکاسان برتر زودتر اعلام میکردید!
به عکاسان برتر تلفنی اطلاع داده شد که حتما حضور داشته باشند و خوشبختانه شب گذشته عکاسان برتر در مراسم حضور داشتند و جوایز خودشان را دریافت کردند.
با سلام و احترام
ای کاش عکسهای منتخب روی سایت قرار داده میشد .
به بنده(امیر اسدخانی) و آقای عبدا…حیدری هیچ تلفنی و یا ایمیلی زده نشد.
من یک امیر دیگه هستم برام جالب بود که یک هم اسم وفامیل به موضوع عکاسان اهمیت بده