وب سایت عکس هفته راه اندازی شد

وب سایت عکس هفته برای عکاسان علاقه مندان به فضای مجازی راه اندازی شد.
این پایگاه اینترنتی برای ارتقاء سطح سلیقه و برای رشد کاربران خود فضایی را ایجاد کرده تا عکس های گالری سایت از حد کیفی مناسبی برخوردار باشد. شیوه ی فعالیت سایت به این گونه است که هر هفته موضوعی ارائه می شود و کاربران نسبت به موضوع هفته تصاویر خود را ارسال می کنند.
تمامی عکس های ارسالی بدون آن که نام صاحب اثر مشخص باشد به زیر نگاه کاربران ویژه می رود و این کاربران ویژه به هر عکسی امتیازی می دهند، میانگین این امتیازات عکس های مناسب گالری را از نامناسب آن جدا می کند.

سایت عکس هفته در نظر دارد تا به تصاویر منتخب هر هفته جوایزی به رسم یادبود اهداء کند از این رو در پایان هر هفته داور مورد نظر عکسی را به عنوان عکس منتخب هفته انتخاب کرده و نقدی برای آن می نویسد.
ایجاد فضایی رایگان و سالم برای داوری و محک عکس های کاربران، نگاه خلاقانه به هنر عکاسی، افزایش سطح سلیقه کاربران فضای مجازی، مقابله با فضای غیر اخلاقی به اصطلاح عکاسانه برخی پایگاههای اینترنتی، همراه کردن عکاسان فضای مجازی و همچنین تلاش برای همراه کردن سایر عکاسان کشور عزیزمان جزئی از اهداف بزرگ ما در راه اندازی پایگاه اینترنتی تخصصی عکاسی با عنوان عکس هفته به آدرس اینترنتی PhotoWeek.ir می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.