«یک خیابان، دو عکاس» در نگارخانه شیلا

نمایشگاه «یک خیابان، دو عکاس» با آثاری از مهسا نعمت و نگین نصیری به انتخاب سیف‌الله صمدیان در نگارخانه شیلا به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه «یک خیابان، دو عکاس » مجموعه‌ای از عکس‌های دو هنرمند جوان است که با گوشی تلفن گرفته شده و نرم‌افزار «Instagram» دستیار اصلی این دو هنرمند در عکاسی و شکار لحظه‌هایی بوده‌ که از چشم تیزبین آن‌ها دور نمانده است.

انتخاب عکس‌ها به عهده سیف‌الله صمدیان بوده و این عکس‌ها قرار است به مدت شش روز در گالری شیلا‌ دعوت کننده مخاطبانی باشد که یا خود عکاسان حرفه‌ای هستند و یا گاه خود آن‌ها هم با گوشی همراه خود از سوژه‌ای عکاسی کرده‌اند.

نمایشگاه «یک خیابان، دو عکاس» با عکس‌هایی از خیابان ولیعصر(راه آهن تا تجریش) روز جمعه ـ ۷ مهر ماه – در گالری شیلا افتتاح خواهد شد و تا روز ۱۲ مهر ادامه خواهد داشت.

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، از تاریخ ۸ تا ۱۱ مهرماه کارگاه آموزشی «عکاسی و ادیت با موبایل» با امکان شناخت قابلیت عکاسی با موبایل، اپلیکیشن‌های برتر عکاسی و ادیت عکس از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در همین مکان برگزار می‌شود و در روز اختتامیه نیز عکس‌های برگزیده این ورک‌شاپ به نمایش عموم درخواهند آمد.

گالری شیلا در خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی، کوچه گیلان، پلاک ۲، واحد یک واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند روزانه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.