کارگاه فتوژورنالیسم با حضور سیمون دوناتی

Portrait_TP_02(24

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و آژانس عکس تهران کارگاه سه روزه عکاسی فتوژورنالیسم با حضور سیمون دوناتی (Simone Donati) استاد دانشگاه و عکاس ایتالیایی برگزار می کند . ابن کارگاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و روز پنجشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۸ تشکیل می شود .

این کارگاه برای عکاسان خبرگزاری ها و مطبوعات رایگان می باشد . لازم به ذکر است که این کارگاه با حداکثر ۱۵ نفر تشکیل می گردد .

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۸۸۰۳۶۵ تماس حاصل فرمایید .

سیمون دوناتی ( Simone Donati)

سیمون دوناتی (۱۹۷۷) عکاسی ایتالیایی است که کار خود را از استودیو Marangoni در سال ۲۰۰۵آغاز کرده استدو پس از آن در سال ۲۰۰۶ دوره کارآموزی عکاسی خود را در آژانس عکس مگنوم نیویورک به پایان رسانده است . سیمون دوناتی در طول فعالیتش توجه خود را بر روی وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور ایتالیا متمرکز کرده است . سیمون در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از سه فینالیست بخش پرتره جایزه جهانی سونی انتخاب شد و در سال ۲۰۱۰ عنوان سوم جایزه Ponchielli با مجموعه “Welcome to Berlusconistan” کسب کرده است . دوناتی با مجموعه “Valley of Angels” در سال ۲۰۱۱ فینالیست جایزه OjodePez شده است .

سیمون دوناتی در کشور ایتالیا در نمایشگاه های عکس انفرادی و گروهی شرکت کرده است و عکس های وی در مجلات ایتالیایی و بین المللی همچون Spiegel, Geo Italy, IL, Internazionale, L’Espresso, Le Monde Magazine, Monocle, Newsweek, Newsweek Japan به چاپ رسیده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.