کارگاه عکاسی با تلفن همراه برگزار شد

DSC_6060

کارگاه عکاسی با تلفن همراه توسط ابوالفضل سلمان زاده برگزار شد که این عکاس درباره اما و اگرهای عکاسی در خیابان از مسایل اجتماعی صحبت کرد.

ابوالفضل سلمان زاده عکاس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی با موبایل در جشنواره «دوربین دات نت» گفت: جشنواره «دوربین دات نت» هر سال در زمینه های مختلف حوزه عکاسی و با چند کارگاه آموزشی برای علاقه مندان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره امسال کارگاه های آموزشی مختلفی را با موضوع عکاسی با موبایل برگزار و از من دعوت کرد تا در یکی از این کارگاه ها درباره عکاسی با موبایل به خصوص در حوزه عکاسی خیابانی صحبت کنم.

این عکاس بیان کرد: این کارگاه سه شب ۲۴ شهریور ماه در فرهنگسرای سرو برگزار شد و با حضور نزدیک به ۳۰ شرکت کننده از جمله کارگاه هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت.

وی توضیح داد: من تلاش کردم تا در این کارگاه بیشتر به مسائلی چون عکاسی خیابانی و تعامل آن با مردم صحبت کنم، چرا که با توجه به نبود هیچ نوع قانونی در عکاسی هر فردی می تواند در خیابان با عکاس ها برخورد کرده و به آنها صدمه زند.

سلمان زاده با اشاره به اینکه از میان ۳۰ نفر شرکت کننده در این کارگاه تنها ۴ نفر جسارت و تجربه عکاسی در مناطق پایین شهر را داشته اند، تاکید کرد: متاسفانه عکاسان مستند اجتماعی به خصوص عکاسان خیابانی با مشکلات مختلفی در حوزه فعالیت خود مواجه هستند که امیدوارم به این مسائل رسیدگی شود.

+ لینک خبرگزاری مهر

+ لینک گزارش تصویری کارگاه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.