کارگاه۳ روزه عکاسی مستند اجتماعی در تبریز

akaseii

این کارگاه طی روز های ۵ الی ۷ آبان ماه سالجاری با میزبانی خبرگزاری ایسنا منطقه ی آذربایجان شرقی در دانشگاه علمی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی، برای عکاسان حرفه ای ساکن در استان های شمالغرب کشور، برگزار می شود.

اساتید: خانم نیوشا توکلیان و آقای مهدی وثوق نیا دبیرکارگاه: آقای امیر صادقی، می باشند.

عکاسان متقاضی باید رزومه ی کاری خود را در ۳ سطر و ۱۰ فریم از آثار مستند خود را تا تاریخ ۲۰ مهر ماه سالجاری به آدرس ایمیل workshoptabriz@gmail.com  ارسال کنند که آثار آن ها توسط اساتید بررسی شده و ۲۰ نفر از آن ها به کارگاه راه خواهند یافت.

برای عکاسان شهرستانی شرکت کننده در کارگاه، محل اسکان در نظر گرفته شده است و همچنین یک روز از این کارگاه به صورت عملی در دریاچه ی ارومیه برگزار خواهد شد. عکاسان ساکن در استان های شمالغرب، ازجمله، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان می توانند در این کارگاه شرکت کنند.

گفتنی است، برای عکاسان شرکت کننده در این کارگاه، مدرک آموزش دوره ی عکاسی از طرف جهاددانشگاهی اعطا خواهد شد و پس از پایان این ورک شاپ، یک نمایشگاه عکس از آثار کار شده در کارگاه توسط عکاسان شرکت کننده، توسط سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

عکاسان متقاضی می توانند برای اطلاع بیشتر از جزئیات کارگاه با شماره تلفن های ۰۹۱۴۷۶۸۸۰۴۷ و ۰۴۱۳۳۳۲۱۱۲۰ تماس حاصل فرمایند و از طریق کانال تلگرامی telegram.me/workshop_tabriz

از اخبار و اطلاعیه های،کارگاه باخبر شوند.

شایان ذکر است، هزینه ی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان مبلغ ۱۶۰ هزار تومان است که برای عکاسان خبری رسانه ها و عکاسان دانشجو تخفیف ویژه ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است. این هزینه صرفا هزینه ی ایاب و ذهاب به دریاچه ی ارمیه و اسکان می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.