«پرسه های ذهن مربعی» در گالری شماره شش

ذهن چه شکلی است؟ اگر قرار باشد به یکی از اشکال هندسی دربیاید، شبیه کدام یک از اشکال است؟ می تواند مربع باشد، حتی می تواند پرسه بزند.

به گزارش دوربین.نت، «پرسه های ذهن مربعی»، عنوان نمایشگاهی از آثار عکاسی «آکو سالمی» است که جمعه ۲۳ خرداد در نگارخانه شماره شش افتتاح می شود.

«ریچارد کوچی هرناندز»؛ عکاس و استادیار دانشگاه برکلی برای این نمایشگاه چنین نوشته است:«او همزمان با موضوع قرار دادن زندگی روزمره و آشکار ساختن زیبایی شناسی روزمره زندگی، بیننده را به درون جهانی از توازن و جریان بکر رخدادهای هر روزه می برد. لحظات ثبت شده او با وضوح بخشیدن به معنای شاعرانه زندگی در خیابان، درام انسانی را به نمایش درآورده و بر آن تاکید می ورزد.»

بخشی از یادداشت «مجید سعیدی» هم درباره نمایشگاه وی به این شرح است:«آکو را باید عکاس مردم نگاری دانست که نگاه شگرف و بی پروایی به انسان دارد. او انسان ها را در عادی ترین حالت های زندگی شان هنرمندانه به تصویر می کشد؛ برخی از عکس های او من را به یاد آثار رابرت فرانک عکاس شهیر آمریکایی می اندازد. مجموعه عکس های این نمایشگاه با نگاهی ساده و هنرمندانه به خوبی نشان می دهد که مهم نیست شما با چه وسیله ای عکاسی می کنید، مهم این است که چطور به اطرافتان نگاه می کنید.»

این نمایشگاه تا دوم تیر هر روز (بجز پنج شنبه ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شماره شش واقع در خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک دو، طبقه همکف دایر است.

Event_473

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.