پایان داوری آثار رسیده به «نخستین جشنواه عکس دل‌دیده»

مرحله نهایی داوری آثار رسیده به دبیرخانه «نخستین جشنواه عکس دل‌دیده» روز گذشته (هشتم خرداد ماه) برگزار و آثار منتخب برای نصب بر روی پرتابل‌های شهری تهران و ارایه در نمایشگاهی که در حرم مطهر برپا می‌‌شود؛ انتخاب شدند.

به گزارش دبیرخانه این جشنواره، «جشنواره عکس دل‌دیده» نخستین جشنواره‌ای است که آثار منتخب آن علاوه بر ارایه در نمایشگاهی که در ایام ارتحال در حرم مطهر برپا می‌شود، بر روی بیش از صد پرتابل شهری تهران نیز نصب خواهند شد و به عبارتی نخستین نمایشگاه عکس شهری به شمار می‌رود.

هیأت داوران این جشنواره متشکل از آقایان محمود عبدالحسینی، محمد نوروزی و بهرام محمدی‌فر در پایان جلسه داوری،  از بین آثار ارسال شده ۴۰ عکس را جهت شرکت در نمایشگاه و نمایش در سطح شهر انتخاب کردند.

اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه به این شرح است:

حامد فرج‌الله و سعید عامری (۳عکس)

رئوف محسنی، ابولفضل نسایی، اکبر توکلی، امیر حسامی‌نژاد، الهام صحوی، منصوره معتمدی، مازیار اسدی، مهدی عباسی، مهدی مریزاد، مصطفی حق‌گو (۲عکس)

عبدالرحمان مجرد، علی حامد حقدوست، علیرضا صمدی، علیرضا صوت‌اکبر، آذین حقیقی، بهنام صحوی، هادی صمدی، هاجر بیک محمدی، حامد ملک‌پور، حسن قائدی، حسن موسوی، خدابخش مالمیر، محمدرضا دهداری، محمد صادق حیدری (۱عکس)

علاوه بر آثار راه‌یافته به نمایشگاه، ۶۰ عکس منتخب به نمایش درنیامده از مراسم ارتحال حضرت امام (ره) نیز در «نخستین جشنواره عکس دل‌دیده» به نمایش در خواهند آمد.

مراسم پایانی این جشنواره، پس از برگزاری بیست‌ودومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) اواخر خرداد ماه برای تقدیر از برگزیدگان و تجلیل از پیشکسوتان در تهران برگزار خواهد شد.

«نخستین جشنواره عکس دل‌دیده» با همت ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (س) و با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف نمایش جلوه‌های حضور علاقه‌مندان امام(ره) در مراسم ارتحال ایشان طی ۲۱ سال گذشته برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.