و جشنواره تمام شد

جشنواره امسال نیز به پایان رسید. تمام سعی و تلاش بنده و دوستان عزیزم در ستاد برگزاری جشنواره بر این بود که جشنواره ای در خور نام عکاسان خبری کشور برگزار کنیم و امیدواریم که بتوانیم قدمی کوچک برداشته باشیم.

ده روز جشنواره امسال برگزار شد. خیلی‌ها ابتدا خرده گرفتند که ۱۰ روز زیاد است. کسی حوصله نمی‌کند ۱۰ روز بیاید. خودتان نمی‌توانید برگزار کنید و … اما شکر خدا تا آخرین روز سالن‌ برگزاری مراسم پر بود و شرمنده همه دوستانی شدیم که مجبور شدند سرپا برنامه‌ها را دنبال کنند.

در مورد ساعت برگزاری نیز حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت. خیلی‌ها می‌گفتند دیر وقت است کسی نمی‌آید و در پایان خلاف این ماجرا ثابت شد.

از تمامی دوستان عزیزم چه در ستاد اجرایی جشنواره چه کسانی که به هر نوعی کمک کردند تا جشنواره به این خوبی برگزار شود ممنون . از داورها ، اساتید ورک شاپ‌ها ، مسولان شرکت حامی که همه روزه در کارگاه‌ها بودند و دوربین‌های دوستان را به رایگان تعمیر می‌کردند از دوستانمان در شرکت بیمه نوین در تمامی داورها و اساتید ورک شاپ‌ها را بیمه کردند ، از بهروز مهری عزیز که قرار شد برای برنده‌ها چند ورک‌شاپ اختصاصی بگذارد و همه و همه … مخصوصا از بهنازشیربانی و الهام صالح که تمام زحمت این بولتن روزانه به دوش این دو عزیز بود …

در پایان امیدوارم این جشنواره‌ها تداوم داشته باشند. چون با توجه به جشنواره چهارم واقعا عکاسان ما دوست دارند بیاموزند. وقتی می‌آیند دو ساعت تمام ایستاده یک کارگاه را نگاه می‌کنند، نکات مثبت را یادداشت می‌کنند … همه و همه نشان می‌دهد که عکاسان ما نیاز دارند اما‌…

باز هم ممنون و به امید جشنواره پنجم دوربین.نت

احسان رافتی

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

  1. FarshadPix

    یه خسته نباشید حســــــــــــــــــــــــــــــــــابی به احسان که همه کارهارو یه تنه به انجام رسوند… من شاهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.