نمایشگاه «گُل‌خانم» در فرهنگسرای اشراق

الناز حجارزاده در نخستین نمایشگاه عکس انفرادی خود با عنوان «گُل‌خانم»، عکس‌هایی از زندگی و شخصیت مادربزرگش را روی دیوار گالری فرهنگسرای اشراق می‌فرستد.

نمایشگاه عکس «گُل‌خانم» با عکس‌هایی از الناز حجارزاده ـ عکاس و گرافیست جوان ـ روز پنجشنبه ۷ بهمن، ساعت ۱۷ در نگارخانه «نقش آفرینش» فرهنگسرای اشراق گشایش خواهد یافت. این نمایشگاه تا روز ۱۰ بهمن ادامه دارد.

حجارزاده در توضیح کوتاهی گفته است:«در مراسم افتتاح این نمایشگاه،که به مناسبت تولد ۹۰ سالگی مادربزرگم «گُل‌خانم» و با حضور خود او در نگارخانه دایر شده، از مدعوین و تماشاگران خواهش کردیم با یک شاخه گلِ رز به بازدید از نمایشگاه و دیدار با گُل‌خانم تشریف بیاورند».

در نمایشگاه آثار عکاسی حجارزاده، تابلوعکس‌هایی از زندگی و شخصیت «گُل‌خانم» ـ پیرزنی اهل روستای «خورهه» از توابع شهرستان محلات ـ به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است الناز حجارزاده، فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است. او عکاسی را به صورت تجربی از سال ۸۵ شروع کرده و پیش از این به عنوان عکاس تئاتر و کنسرت فعالیت‌هایی داشته است. این هنرمند جوان هم‌اکنون به عنوان گرافیست و صفحه‌آرا، در مطبوعات فعالیت دارد.

پوستر این نمایشگاه را مسلم باصری طراحی کرده است.

علاقه‌مندان به تماشای عکس‌های این عکاس در نمایشگاه «گُل‌خانم»، می‌توانند در روزهای ۷ تا ۱۰ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ به نشانی تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبه‌روی ایستگاه مترو، فرهنگسرای اشراق، نگارخانه نقش آفرینش مراجعه بکنند. همچنین دوستداران هنر عکاسی برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره ۷۷۷۸۲۲۱۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.