نمایشگاه “هاوار” در سنندج

نمایشگاه عکس یونس جلفایی آذر با عنوان ” هاوار” به مناسبت روز جهانی معلولین در۱۲ آذرماه در گالری سوره پردیس سینما بهمن سنندج برگزار میشود .
این نمایشگاه با ۳۰ قطعه عکس در ابعاد ۵۰ در ۷۰ به صورت سیاه و سفید برگزار میشود که مجموعه ای از پرتره های معلولین ذهنی و جسمی هست که در مدت یکسال از مراکز نگهداری معلولین در مهاباد و کرج و سنندج گردآوری شده و با هدف بیان زوایای پنهان و احساسات درونی این افراد و شناساندن این طیف از جامعه به دیگران نمایش در می آید  .
این نمایشگاه با همیاری و همکاری حوزه هنری استان کردستان برگزار میشود که دراین راه نهایت همکاری را با ما داشته اند همچنین اداره کل بهزیستی استان کردستان – اداره بهزیستی شهرستان سنندج – معاونت توانبخشی شهرستان سنندج و مراکز نگهداری معلولین و حامیان مالی و سایر افراد ذیربط  نیز در این باره ما را مورد لطف و عنایات خودشان قرار داده اند.

40 30

یونس جلفایی آذر متولد ۱۳۵۶ از مهاباد – دارای گواهینامه رسمی عکاسی از انجمن سینمای جوانان – دارای گواهینامه   ( TUV ) ایتالیا در زمینه نورپردازی و ژست در عکاسی – برپایی ۳ نمایشگاه عکس انفرادی – شرکت در جشنواره های داخلی و خارجی – دریافت لوح تقدیر از مسابقه عکس صربستان در بخش فتوژورنالیسم .
( هاوار : در ادبیات کُردی به معنای فریاد  هست )

عکس‌های این نمایشگاه همزمان با افتتاح نمایشگاه در سنندج در دوربین.نت منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.