نمایشگاه عکس در کوه بالوقایه

 سروه صائب / کوه بالوقایه واقع در جاده سقز – بوکان در روستای احمد آباد بخش سرا روز جمعه در تاریخ ۲۲/۲/۹۱ پذیرای عکاسان گروه عکاسی وینار شد که برای نمایش آثار خود  به دامنه این کوه آمده بودند.  این نمایشگاه که دومین فعالیت گروه بود در حال و هوایی بهاریی و در زیر آفتاب نسبتاً گرم اردیبهشت ماه برگزار شد. آثار به نمایش درآمده حدود ۷۵ اثر از ۱۰ عکاس به نام های دکتر امجد عزیزپناه ، نجم الدین افرند ، هنرمند ناصر فیض الله بیگی ، آزاد مسگری ، زاهد بابامیری ، دکتر کامبیز وثوقی ، سعیده صائب ، صبری شجاعی ، هانا حسامی و عرفان مطاعی را در برمی گرفت.

موضوع کارهای نمایشگاه آزاد بود و از موضوع یا عنوان مشخصی پیروی نمی کرد اکثر کارها عکاسی از طبیعت و مسائل اجتماعی بود اما در میان آنها آثار هنرمند ناصر فیض الله بیگی و سعیده صائب و صبری شجاعی از بقیه آثارنمایشگاه متفاوت بود . عکس های آنها از موضوعهایی همچون طبیعت و مسائل روزمره بریده بود و معنا و مفهوم در آثارشان خودنمایی می کرد.

بیشتر عکس های نمایشگاه به صورت چاپ بنر چاپ شده بود و با سنگهای همان اطراف قاب گرفته شده بودند . اما نکته جالب که در گوشه کنار نمایشگاه به چشم می خورد همکاری بازدیدکنندگان برای قاب گرفتن عکسها در نمایشگاه بود  به طوریکه از ساعت ۱۰ صبح و با شروع بازدید از نمایشگاه هنوز برخی از آثار مانده بود که قاب گرفته شوند و با دیدن آنها بازدیدکنندگان هم با آوردن سنگ به قاب گرفتن عکسها پرداختند. این نمایشگاه یک روزه با غروب آفتاب در کوه بالوقایه در حالی که شماری از بازدید کنندگان همچنان در نمایشگاه بودند به پایان رسید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.