نمایشگاه عکس‌های بهروز بقایی در گالری شلمان


جمعه ۳ دی ماه، نمایشگاهی از آثار عکاسی بهروز بقایی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، با حمایت موسسه هنرمندان پیشکسوت در نگارخانه شَلمان افتتاح شود.

این هنرمند پیشکسوت دراین باره اظهار داشت: من از دورانی که بسیار جوان بودم همواره در کنار بقیه فعالیت هایم، عکاسی می‌کردم و قرار نبود نمایشگاهی از این کارها ارائه کنم اما به یک‌باره تصمیم بر این شد تا  ۲۵ عدد از بهترین عکس‌هایم که با تکنیک حرکتی گرفتم را به نمایش در بیاورم، در حقیقت خواستم که دیگران نیز از این تکنیک اطلاع پیدا کنند.

بقایی ضمن اشاره به این مطلب که من خود را عکاس حرفه ای نمی دانم گفت: برگزاری این نمایشگاه به دلیل علاقه ویژه ای که به شیوه عکاسی این عکسهایم دارم است.

وی در خصوص نامگذاری این نمایشگاه تحت نام «اَ…، عکاشی» نیز تشریح کرد:نخستین بار استاد ابراهیم حقیقی (پیشکسوت گرافیک) به خاطر اینکه از درون این عکسها، می توان نقاشی بیرون کشید، این نام را بر آنها نهاد که ترکیبی از عکاسی و نقاشی است.

نمایشگاه آثار عکاسی بهروز بقایی با عنوان “اَ…، عکاشی” از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳ دی ماه با تعداد ۲۵ اثر در قطع ۴۰ در ۳۰ در نگارخانه شَلمان واقع در خیابان میرداماد ، رودبار غربی،(جنوبی)، کوچه کاووسی ، پلاک ۲۷ افتتاح و تا ساعت ۲۰ پنج شنبه ۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید نمایشگاه تا روز چهارشنبه هشتم دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه می یابد.

خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷

تلفن: ۲۲۲۲۱۹۴۴ – ۲۲۲۷۱۶۹۳ فکس: ۲۲۲۷۰۰۵۱

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.