نمایشگاه عکسهای آذین حقیقی در کافه مانیا

نمایشگاه عکسهای آذین حقیقی در کافه مانیا برپا می‌شود.

در این نمایشگاه که روز جمعه ۶ اردیبهشت ۹۲ ساعت ۱۶ افتتاح  شد، ۷ عکس در ابعاد ۵۰×۷۰ از مجموعه عکس “امین آباد” به نمایش گذاشته می‌شود.

تاکنون نمایشگاه‌های مستند اجتماعی مختلفی در کافه مانیا برپا شده است و آثار عکاسانی چون فرزانه خادمیان، رضا میلانی، ابوالفضل نسائی، علی اکبر شیرژیان، مهدی منعم، حسین فاطمی، بابک بردبار، آذین حقیقی، بهروز مهری، روشن نوروزی، EddOu، سعید فرجی و محمد تاجیک در کافه مانیا به نمایش گذاشته شده است.

کافه مانیا یک پاتوق کوچک روشنفکری و میزبان جوانان علاقه‌مند به هنر، فرهنگ و فلسفه است و اهالی کافه تلاش می‌کنند تا با برپایی نمایشگاه آثار مستند اجتماعی بتوانند کافه‌نشینان را با مسایل اجتماعی ایران بیش از پیش آشنا کنند.

آذین حقیقی متولد ۱۳۶۵ در تبریز و فوق دیپلم روزنامه نگاری است. حقیقی فعالیت عکاسی خود را در سن ۱۶ سالگی آغاز کرده و از سال ۱۳۸۵ با رسانه‌های مختلفی چون خبرگزاری های فارس، مهر ،آژانس عکس ایران و گروه مجلات همشهری همکاری کرده است. حقیقی در سومین دوره جایزه شید (جایزه مستقل عکاسی مستند اجتماعی) از سوی هیات داوران بعنوان استعداد جوان عکاسی مستند اجتماعی ایران و کاندیدای دریافت جایزه معرفی شد.

این نمایشگاه با حمایت لابراتوار تخصصی چاپ عکس سین (SEEN) برگزار می‌شود که در یک برنامه‌ی حمایتی مشترک هزینه‌های برپایی نمایشگاه کاندیداهای دریافت جایزه شید را تقبل کرده‌ است.

کافه مانیا: تهران – بین میدان فاطمی و خیابان ولیعصر – جنب پارکینگ مجتمع تجاری اداری

165446_10200695095876263_467901589_n

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.