نمایشگاه عکس”آلاله رستمی” در گالری فردا


گالری فردا درنمایشگاهی به نام”آرامستان”مجموعه عکس های هنرمند عکاس را به نمایش درخواهدآورد.
به گزارش روابط عمومی گالری فردا، این گالری درنمایشگاهی که جمعه پیش رو افتتاح خواهد شد، آثارآلاله رستمی هنرمند جوان عکاس را به نمایش درخواهد آورد که در آن این هنرمند برآن است تا با ثبت آثار به جای مانده از مظلومیت ارامنه بی پناهی و جدا افتادگی و ستم دیدگی آنان را که حتی در گورستان هم لمس می شود به تصویر کشیده است.
در بیانیه این نمایشگاه آمده است:
چه رنج عظیمی و چه سرنوشت غریبی،وقتی که چنین مظلومانه و بی گناه جسم های خسته و افسرده و دل های گرفته شان را به دست خاک سرد می سپارند…
بشری که با عشق سرشته شده،چگونه در این خاک پست،اینچنین به شقاوت و بدبختی تن می دهد که خون هزاران هزار انسان بی گناه را مظلومانه بریزد و آه حسرتی هم بر نیاورد…؟
مظلومیت ارامنه بی گناه حتی در سردی و سکوت قبرستان هم طنین انداز گشته…جایی که عکاس حتی در چهره های گشاده آنان که اکنون زینت سنگ قبرشان شده این مظلومیت و ستمی که به اینان روا داشته شده را حس می کند و برآن است تا با ثبت آثار به جای مانده از این واقعه ء ناگوار،بی پناهی و جدا افتادگی و ستم دیدگی آنان را که حتی در گورستان هم لمس می شود به تصویر بکشد.
باشد که روح آنان قرین رحمت و آرامش و شادی گردد…
این نمایشگاه از هشتم اردیبهشت ماه تا چهاردهم  این ماه در گالری فردا برپا است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.