نمایشگاه حضور مبلغان دینی در مناطق محروم

نمایشگاه عکس‌های مهدی مریزاد با عنوان «همراه ماه» در متروی ولیعصر به نمایش برپا شده است.

این عکاس درباره‌ این نمایشگاه و موضوع آن گفت: این نمایشگاه حضور مبلغان دینی و فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها در مناطقی از چهار استان کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در ماه رمضان امسال را نشان می‌دهد.

او درباره‌ی هدف خود از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از این نمایشگاه نشان دادن فعالیت‌های روحانیون به غیر از جنبه‌ی مذهبی و دینی آن بوده است و بیشتر، فعالیت‌های اجتماعی آنان در طول تبلیغ و جذب جوانان و اهالی مناطق محروم به تصویر کشیده شده است.

مریزاد همچنین عنوان کرد: می‌خواستم این ذهنیت به وجود آمده در بین مردم که از یک روحانی تنها به جنبه‌ی معنوی او توجه می‌کنند را تغییر بدهم. بعد اجتماعی مبلغان دینی بسیار پررنگ و قابل توجه است که در این مجموعه به خوبی دیده می‌شود.

این عکاس ادامه داد: روحانیون در این دوره که تکنولوژی به صورت گسترده‌تر در اختیار بشر قرار گرفته است، پا به پای مردم برای جذب آنان به دین و مذهب از تکنولوژی روز استفاده کرده و حتی به سرگرمی و تفریحات جوانان ورود پیدا می‌کنند.

نمایشگاه «همراه ماه» از ۱۳ شهریور ماه به مدت یک هفته در ایستگاه متروی ولیعصر و پس از آن در ایستگاه تجریش در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

منبع : ایسنا

marizad

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.