نمایشگاه حسامی‌نژاد در ایستگاه مترو تهران

 
نمایشگاه عکس امیر حسامی نژاد با موضوع نجف اشرف به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو، در ایستگاه مترو ولیعصر(عج) تهران برقرار می باشد.
بنابراین گزارش، معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با توجه به تردد بیش از ۲ میلیون و پانصد هزار مترو سوار در ۷۵ ایستگاه، شرایط را برای تغییر افکار عمومی، الگو‌سازی برای جوانان، آشنایی مردم با معارف دینی و مذهبی، ترویج اندیشه‌های والای حضرت امام‌خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات فرهنگی را در سطح ایستگاه های مترو به اجرا می رساند.
از جمله این اقدامات، برگزاری نمایشگاه های عکس با موضوعات مختلف می باشد که مورد استقبال مردم در ایستگاه ها قرار گرفته است.
این معاونت در تازه ترین اقدام خود، نمایشگاه عکسی از آثار امیر حسامی نژاد، با موضوع بارگاه و مرقد مطهر حضرت علی(ع) در نجف اشرف را در گالری عکس ایستگاه متروی ولیعصر(عج) به نمایش گذاشته است.
این هنرمند قمی در سالهای اخیر در مناسبتهای مختلف اقدام به عکاسی از حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) در نجف اشرف نموده که تعداد ۴۰ قطعه از عکس های خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.
امیر حسامی نژاد از عکاسان باسابقه و مطرح قم است که تاکنون عناوین زیادی را در مسابقاتی همچون عکس حوزه، نمایشگاه عکس کریمه، جشنواره طلیعه نور، جشنواره دکترین مهدویت و … کسب کرده است.

نمایشگاه عکس نجف در متروی ولیعصر(عج) تهران، نهمین نمایشگاه انفرادی این عکاس قمی است که تا بیست و هشتم ماه مبارک رمضان برای بازدید عموم  برقرار می باشد.

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

  1. مصطفی معراجی

    مرسی. تبریک به امیر حسامی. و تشکر از بچه های دوربین برای اطلاع رسانی. بهم زنگ زدن از تهران. خوشبختانه قبلا قم دیدم این تصاویر زیبا رو….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.