نمایشگاه برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس معدن


نمایشگاه برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس معدن از روز چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۶ در موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود.
نخستین جشنواره ملی عکس معدن در تابستان امسال به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) برگزار شد. در این جشنواره از مجموع ٢ هزار آثار ارسال شده برای هیات داوری، ٧٣ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرد و در نهایت از ١١اثر تقدیر شد.
نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس معدن برگزیده‌ای از عکس‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره است. هدف برگزاری جشنواره عکس معدن، استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی، ایجاد ارتباط بین اهالی فرهنگ و هنر با مسئولان این بخش است.
داوری این جشنواره بر عهده اکبر عالمی، سیف ا… صمدیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، مهدی علی‌پور، رضا معطریان و ساعد نیکزاد بود.
علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا روز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی موزهwww.iranphotomuseum.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.