نمایشگاه ابوالفضل نسائی در کافه مانیا

نمایشگاه عکس‌های ابوالفضل نسائی با عنوان “آمنه” در کافه مانیا برپا می‌شود.

در این نمایشگاه که در آن تصاویری از زندگی “آمنه بهرامی” به تصویر کشیده شده است، شش فریم عکس در اندازه ۵۰ × ۷۰ سانتی‌متر به نمایش گذاشته می‌شود. نسائی این مجموعه را از سال ۱۳۸۷ تاکنون از زندگی آمنه عکاسی کرده است.

آمنه بهرامی نوا قربانی اسیدپاشی در سال ۱۳۸۳ است. او در ۱۲ آبان ۱۳۸۳، مصادف با شب نوزدهم ماه رمضان در پارک روبروی بیمارستان رسالت قربانی اسیدپاشی فردی به نام مجید موحدی قرار گرفت. مجید که خواستگار پیشین آمنه بود و از او پاسخ منفی شنیده بود، در یک لحظه محتوی ظرف قرمز پر از اسید کلریدریک را به روی صورت آمنه ریخت و پا به فرار گذاشت. یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰، اجرای حکم قصاص حتمی شد. اما در آن روز آمنه، مجید را بخشید و پرونده صرفا از لحاظ جنبه عمومی جرم مفتوح ماند.

“آمنه” سومین نمایشگاهی است که در کافه مانیا برپا می‌گردد. کافه مانیا یک پاتوق کوچک روشنفکری و میزبان جوانان علاقه‌مند به هنر، فرهنگ و فلسفه است و اهالی کافه تلاش می‌کنند تا با برپایی نمایشگاه آثار مستند اجتماعی بتوانند کافه‌نشینان را با مسایل اجتماعی ایران بیش از پیش آشنا کنند.

ابوالفضل نسائی متولد ۱۳۶۲ در گرگان است و عکاسی را از انجمن سینمای جوان آغاز کرده است. او که از سال ۱۳۸۲ عکاسی مطبوعاتی را آغاز نموده است، همینک عکاس آژانس عکس بین المللی ایران است.

کافه مانیا: تهران – بین میدان فاطمی و خیابان ولیعصر – جنب پارکینگ مجتمع تجاری اداری ۳۷
افتتاحیه: جمعه ۴ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ساعت ۹ الی ۲۳ (در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳)

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.