نمایشگاه عکس افغانستان در آغاز قرن ۲۱

نمایشگاه عکس با عنوان افغانستان در آغاز قرن ۲۱ از بیست و ششم اردیبهشت با آثار آزاد پیراینده در نگارخانه ملل برگزار می شود. 
آزاد پیراینده،  در مورد نمایشگاهی که در نگارخانه ملل برگزار خواهد کرد، گفت: نمایشگاه عکس افغانستان در قرن ۲۱ از بیست و ششم اردیبهشت در نگارخانه ملل برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از۵۰ قطعه عکس در ابعاد بزرگ از وضعیت زندگی مردم افغانستان پس از اشغال به نمایش گذاشته می شود.
پیراینده که در حدود سه نمایشگاه گروهی عکس شرکت کرده است درباره زمان عکاسی از شهرهای مختلف افغانستان گفت: بیشتر عکس های گرفته شده مربوط به شهرهای قندهار، هرات، کابل و برخی شهرهای کوچک افغانستان و در اواخر سال های ۸۵ “۲۰۰۷” است.
وی درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه از سوی هنرمندان نسل جوان گفت: به طور قطع برگزاری نمایشگاه می تواند در معرفی هنرمندان نسل جوان به جامعه هنری تاثیر فراوانی داشته باشد و حضور و نظر  اساتید فن در بهتر شدن و ایجاد انگیزه برای ادامه یافتن فعالیت های هنری  جوانان موثر خواهد بود.
وی درباره به کارگیری فناوری عکاسی دیجیتال تصریح کرد: فناوری دیجیتال را باید به خدمت گرفت ولی متاسفانه برخی هنرمندان به جای به خدمت گرفتن این فناوری خودشان را در خدمت عکاسی دیجیتال قرار داده اند و این امر به عکاسی دیجبتال لطمه وارد می کند.
وی در ادامه گفت: نمایشگاه عکس افغانستان در آغاز قرن ۲۱ در قالب آثار مستند، گزارشی از بیست و شش اردیبهشت تا یکم خرداد در نگارخانه ملل برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.