مهلت دریافت آثار دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری تمدید شد

مهلت دریافت آثار دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ستاد خبری، دبیرخانه دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری باتوجه به استقبال هنرمندان برای ارائه آثار به دبیرخانه های مستقر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و دبیرخانه مرکزی، مهلت دریافت آثار را تا ۲۶ اردیبهشت ماه تمدید کرد.

دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران دربرگیرنده مضامین مرتبط با جلوه های مختلف نقش آفرینی و حضور مستمر بانوان در زندگی شهری، خردادماه سال جاری به مناسبت میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

علاقمندان ( اعم از زن و مرد) میتوانند آثار خود را تا تاریخ یادشده به دبیرخانه مرکزی جشنواره به نشانی: تهران – خیابان انقلاب اسلامی – بعد از تقاطع فلسطین – نبش خیابان شهید برادران مظفر( خیابان صبای جنوبی) – پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی و یا دبیرخانه های مستقر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۱۴ – ۶۶۹۷۰۹۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.banovan.tehran.ir    مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

  1. saied

    انتخاب ۸ عکس -یا ۶ تا و غیره – انهم از یک عکاس – گزینش داوران را زیر سوال میبرد به نظر میرسد پارتی بازی شدیدی در گزینش عکسها شده – و اینجشنواره را در نظر خیلی ها زیر سوال برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.