معرفی نفرات برتر “جشنواره عکاسی موقوفات تهران”

در مراسم اختتامیه نخستین فراخوان عکاسی موقوفات تهران، که با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران آغاز شد، نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند.

پنجشنبه شب و در ابتدای آئین اختتامیه، الهه عزیزی، دبیراین جشنواره آماری از شرکت کنندگان ارائه کرد و گفت: بیش از ۲۰۰۰ عکس از ۲۵ استان کشور دریافت شده است که ۳۵ تصویر در نمایشگاه انتخاب شده اند.

وی در ادامه افزود: تبلیغات این فراخوان در بیش از هشتاد سایت داخلی کار شد و در فضای مجازی هم شاهد بیش از سه هزار انعکاس و درج خبر توسط رسانه های مختلف بودیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، به سخنرانی پرداخت و بر اهمیت برگزاری جشنواره های عکاسی برای کمک به ترویج و شناساندن فرهنگ وقف تاکید کرد.

وی افزود: ثبت تصاویر موقوفات در بسیاری از جهات می تواند کمک شایانی به شناسایی و معرفی موقوفات ناشناخته داشته باشد و ابزار بسیار خوبی برای لمس تغییرات صورت گرفته و تغییر حالت موقوفه است به طوری که با دیدن و مقایسه تصاویر قدیمی میتوان تغییرات موقوفات را بهتر مشاهده کرد.

سپس، مرتضی نیکوبذل به عنوان نماینده هیئت داوران به همراه حجت الاسلام محمد زاده و الهه عزیزی به تقدیر از نفرات اول تا سوم و نفرات شایسته تقدیر کردند که به شرح زیر است:

نفر اول سید محسن سجادی از استان تهران

نفر دوم مرتضی صدیقی فرد از خراسان رضوی

نفر سوم حمید عزیزی از استان کرمانشاه

نفرات شایسته تقدیر: منتظر بیاتی، مقداد مددی، احسان جزینی، علی مال زیری پاپی، علیرضا رحمانی، محسن سجادی و خانم ثنا پازوکی.

عکس ها توسط مرتضی نیکوبذل، ساتیار امامی و احسان رافتی داوری شدند. دبیری این جشنواره را الهه عزیزی عهده دار بود.

اختتامیه در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در مجموعه زبان پارسی موقوفه دکتر افشار  برگزار گردید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.