مسابقه عکاسی دانستنیهای دیجیتال و دوربین.نت

بشتابید بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است! اگر خانه دار هستید و بچه دار یا اگر اصلا خانه ندارید و خدا هنوز به شما فرزندی اعطا نکرده است، فرقی نمی‌کند. موبایل خود را بردارید و جهت شرکت در این مسابقه عظیم،عکس‌های خود را با موضوع آزاد برای ما بفرستید.(موضوعات رها نیز پذیرفته میشوند).

البته برای شماره‌های بعد موضوع‌های متفاوتی را هم در نظر می‌گیریم. ما به شما این مژده را می‌دهیم که اگر برنده بشوید (برنده شدن شما منوط به قضاوت استادان عکاسی قرن؛ علی‌خان عکاس‌باشی رنجبران از طرف ما و محمدخان عیدانه نوروزی و حمیدرضاخان معدنی‌باشی از سمت سایت معظم دوربین نقطه نت است) جایزه می‌گیرید و خوشحال می‌شوید.

در ضمن گفتنی است برای گرفتن عکس باید از دوربین تلفن‌های جیبی تان استفاده کنید و لاغیره. اگر از دوربین دزدان دریایی هم استفاده کنید اشکالی ندارد اما استفاده از دوربین دوچشمی، سه چشمی و چهارچشمی ممنوع است و نیز استفاده از دوربین‌های حرف‌های هم خلاف. به علاوه به قولی یارو گفتنی‌ اگر با دوربین تلفن‌های جیبی عکسی گرفتید، می‌توانید ا ز همان افزارهای نرم (مشهور به‌اپ) موجود در تلفن جیبی برای روتوش عکس استفاده کنید.
گذاشتن سیبیل روتوشی تنها برای داش مشدی‌ها مجاز است لکن اگر طوری باشد که معلوم نباشد روتوش شده و ما نفهمیم و علی خان نفهمد اشکالی بر آن مترتب نیست.

ضمنا جایزه عظیمی که برای این مسابقه در نظر گرفته‌ایم در تمامی اعصار سابقه ندارد و کل آن بدون کسر مالیات به شخص خوش اقبالی که برنده می‌شود، تعلق دارد. اگر هم از طرفداران پر و پا قرص ios یا اندروید هستید، برای حفظ آبرو هم که شده دست به دوربین شوید که به زودی میخواهیم مسابقه ای بین این دو سیستم عامل محبوب و کیفیت عکس‌هایشان برگزار کنیم.

مهلت ارسال آثار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
آدرس ایمیل : doorbin.net@gmail.com

اشتراک گذاری

۱۲ یک نظر

  1. محمد

    با عرض سلام میخواستم بپرسم چنتا عکس میتونیم بفرستیم و اگه با هر گوشی گرفته شده باشه اشکال نداره و اگه مثلا مال هر زمانی مثل سیزده به در باشه؟

  2. milad

    سلام دوستان
    خسته نباشید
    فی..ر شدن سایت رو تبریک می گم!!!!
    من فرستادم ولی هیچ ایمیلی مبنی بر دریافت عکس ها دریافت نکردم؟؟؟!!!!

  3. admin نویسنده ارسال

    ایمیلی بر این که عکس ها رسیده به کسی زده نشده است.
    اما انشالله که عکس ها رسیده …

    اگر کسی تایید ایمیل خواست اسمش رو بگه چک کنیم بهش بدیم. البته می شه تعریف کرد هرکسی عکس فرستاد اعلام بشه 🙂

  4. admin نویسنده ارسال

    سلام .

    عکس‌ها داوری شد.

    نتیجه مسابقه به همراه ۶ عکس برتر داوران در جدیدترین شماره همشهری دیجیتال و بعد اون در بخش خبری دوربین.نت منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.