مسابقه بهترین عکس پدرم

همزمان با برگزاری جشن ملی دیدار با پدران آسمانی که به همت فرزندان شاهد ایران اسلامی امروز و فردا صورت می گیرد مسابقه اینترنتی « بهترین عکس پدرم » برگزار می شود.
به گزارش ستاد مرکزی جشن ملی با پدران آسمانی دبیر این ستاد گفت : این مسابقه در دو شاخه « زیباترین ارسال www.asemani.net عکس پدرم » و « با پدران آسمانی در گلزار شهدا » برگزار می شود که علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی کنند.
آسیه ساجدی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه اینترنتی « زیباترین عکس پدرم » بیان داشت : ثبت لحظه ها در روز جشن شامل تهیه بهترین عکس از مراسم و حضور در گلزار شهدا با دوربین دیجیتال و تلفن همراه صورت می گیرد که در بخش تهیه عکس با تلفن همراه یک عدد ربع سکه به دو نفر برگزیده اهدا می شود و در بخش دوربین دیجیتال به نفرات اول تا سوم به ترتیب یک نیم و ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
وی در خصوص بخش عکس های آرشیوی مسابقه گفت : فرزندان شاهد می توانند پس از اسکن کردن بهترین عکس به جای مانده از پدرانشان آن را به نشانی اینترنتی مسابقه ارسال کنند.
ساجدی در ادامه با اعلام ۲۷ رجب مصادف با عید مبعث به عنوان آخرین فرصت ارسال آثار اظهار داشت : نتایج مسابقه و نحوه دریافت جوایز نیمه شعبان از طریق سایت اینترنتی پدران آسمانی اعلام می شود و علاقه مندان برای اطلاع بیش تر در خصوص ویژگی عکس های ارسالی می توانند به سایت مذکور مراجعه کنند. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.