مسابقه‌ی بزرگ عکّاسی از پرندگان #شهرتازه

index1
ستاد محیط زیست و توسعه‌ی پایدار شهرداری تهران با همکاری سازمان فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هم‌زمان با روز جهانی «تنوّع زیستی» (۲۲می ـ ۲خرداد) مسابقه‌ی عکس با موضوع «پرندگان شهر تازه» برگزار می‌کند. این مسابقه از دوّم خردادماه هم‌زمان با روز جهانی تنوّع زیستی آغاز می‌شود و علاقمندان تا ۳۱خردادماه فرصت دارند تا با ارسال عکس‌های خود در شبکه‌های اجتماعی با هش‌تگ #شهرتازه در این مسابقه شرکت کنند. تکنیک عکّاسی در این مسابقه آزاد است و شرکت‌کنندگان در استفاده از انواع دوربین‌های عکّاسی و یا دوربین گوشی‌های موبایل آزاد هستند.
تصاویر ارسال شده توسّط کارشناسان محیط زیست و هنرمندان عکّاس مورد داوری قرار خواهد گرفت و به سه تصویر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. در جهت پاس‌داشت، تبلیغ و ترویج ارزش‌های زیست‌محیطی، جایزه‌های این مسابقه نیز حامی و یادآور محیط زیست خواهد بود.
موضوع اصلی مسابقه «پرندگان شهر تهران» است. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند تصاویر خود را با موضوعات پیشنهادی ذیل ارسال کنند:
ـ پرندگان کمیاب تهران
ـ پرندگان بومی تهران
ـ پرندگان در معرض خطر انقراض
ـ پرندگان شکاری
ـ پرندگان زینتی
بدیهی است هدف این مسابقه، تلاش شرکت‌کنندگان برای کسب آگاهی و اطّلاعات از پرندگان کمیاب و بومی تهران از منابع مختلف دانشی و توجّه به موضوع مهم حفظ گونه‌های پرندگان شهر تهران است.
برای شرکت در مسابقه تنها کافی است عکس‌های خود را با هش‌تگ فارسی #شهرتازه در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی عمومی (مثل اینستاگرام، فیس‌بوک، توئیتر، گوگل‌پلاس و ..‌.) ارسال کنید.
برای کسب اطّلاعات بیشتر در خصوص مسابقه، سؤال خود را به آدرس ایمیل social@tehran.ir ارسال کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.