فیلم مستند «عکس ناتمام؛ بهمن جلالی»

فیلم مستند «عکس ناتمام ؛ بهمن جلالی» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بلند از بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم فجردر سینما حقیقت به نمایش در می‌آید.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،فیلم مستند «عکس ناتمام؛ بهمن جلالی» ساخته مشترک عمید راشدی و تورج ربانی ( برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بلند از بیست‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر ) دوشنبه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۸-در سینما فلسطین ،سالن شماره یک به نمایش درمی‌آید.
این فیلم به زندگی وآثار بهمن جلالی عکاس شناخته شده ایرانی می‌پردازد و زوایایی از تاریخ عکاسی ایران را نیز جستجو می‌کند.فیلم حاصل سه سال فعالیت مداوم سازندگان آن است که در اولین حضور جشنواره‌ای در بهمن ماه ۸۷ موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند بلند از بیست‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر گردید و اکنون در بخش مسابقه ملی سومین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران (سینما حقیقت) به نمایش در می‌آید.
فیلم را تورج ربانی تهیه کرده است و عمید راشدی و تورج ربانی کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند. تدوین این فیلم را نیز بیژن میرباقری کارگردان سینما انجام داده است.
این فیلم به مدت ۶۲ دقیقه تهیه شده است و عواملی که در ساخت آن همکاری داشتند،عبارتند از:کارگردان :عمید راشدی و تورج ربانی،تدوین: بیژن میرباقری،تصویر برداران:عمید راشدی- تورج ربانی – مهدی قاسمی
موسیقی:علی منتظری، صدا گذاری و میکس: حسین مافی،عنوان بندی و دستیار تدوین:ایمان کارجو
دستیار کارگردان: امیرراشدی،مدیرتدارکات:عزت اله ربانی،تحقیق و پژوهش: عمید راشدی- تورج ربانی
عکس :مریم تخت کشیان و تهیه‌کننده:تورج ربانی. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.