فراخوان هفتمین جشنواره سراسری عکس نورنگار

دبیر جشنواره عکس نورنگار با اعلام فراخوان هفتمین دوره جشنواره سراسری عکس نورنگار افزود: سال ۱۳۹۹ بدلیل اوج گیری بیماری کرونا جشنواره را برگزار نکردیم اما امسال تصمیم گرفتیم تا هفتمین دوره جشنواره را در دو بخش اصلی و جنبی برگزار کنیم.

وی ضمن اشاره به ویژگی های این دوره جشنواره از افزایش قابل توجه جوایز نقدی و امکان حضور عکس های موبایلی در هر دو بخش جشنواره نام برد. همچنین در این دوره امکان ارسال مجموعه عکس در بخش جنبی نیز پیش بینی شده است. لازم بذکر است برای تشویق علاقه مندان به عکاسی به ارسال مجموعه عکس، جایزه ویژه ای برای این عزیزان درنظر گرفته شده است.

موضوع بخش اصلی جشنواره ” امید به زندگی ” درنظر گرفته شده است. انتخاب این موضوع در رابطه با وضعیت سالمت روانی آحاد جامعه بدلیل پاندمی کرونا و لزوم ایجاد و تقویت حس امید به زندگی بوده است.

موضوع بخش جنبی نیز ” عکاسی خالقانه ” است. هدف از انتخاب این موضوع پرداختن به جنبه های کمتر دیده شده عکاسی علی الخصوص ایجاد رقابت در بین علاقه مندان به عکاسی خلاقانه بوده است. رها کردن ذهن از چارچوب های قراردادی هنگام عکاسی و استفاده از ظرفیت های تکنیکی مدنظر شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره عکس نورنگار بوده است. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان ساعت ۲۴ روز ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ بوده و داوری آثار و اعلام نتایج در آذرماه خواهد بود. داوری این دوره از جشنواره عکس نورنگار برعهده عکاسان برتر ایران ، آقایان مجید سعیدی، ساتیار امامی و سرکار خانم فاطمه بهبودی میباشد.

شرکت در هفتمین جشنواره سراسری عکس نورنگار رایگان بوده و از طریق وب سایت https://noornegar.com/festival امکان پذیر است.

.

لینک کوتاه | doorbin.net/news/qmrWq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.