فراخوان نمایشگاه گروهی عکس‌های آسایشگاه کهریزک‎

دفتر گروه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این نهاد خیریه قصد دارد نمایشگاهی گروهی عکس و چیدمان را از تصاویر ثبت شده در این آسایشگاه برپا کند.

در این نمایشگاه که اوایل تابستان سال جاری برپا خواهد شد، جمعی از هنرمندان شناخته شده کشورمان شرکت خواهند کرد و هیات برگزاری به منظور ایجاد فرصت برای نمایش آثار هنرمندان جوان تصمیم دارد بخشی از آثار این نمایشگاه را از طریق فراخوان عمومی دریافت کند.

این فراخوان رقابتی نیست و برگزیده یا جایزه نقدی ندارد و تمامی عواید حاصل از فروش آثار برای مددجویان این مرکز هزینه خواهد شد. آرشیو ۴۰ ساله‌ی عکس آسایشگاه کهریزک و همچنین آثار هنرمندانی که طی سالهای اخیر با این مجموعه همکاری کرده‌اند، بدنه‌ی اصلی این نمایشگاه را تشکیل خواهند داد.

آسایشگاه خیریه کهریزک یک مرکز مردمی و غیر دولتی است که با کمک ۱۰۰۰ پرسنل و بیش از ۴۰۰۰ بانوی نیکوکار این مرکز را همه جانبه حمایت می نمایند از ۱۷۵۰ مددجوی نیازمند سالمند، معلول و بیماران مبتلا به ام.اس بصورت شبانه روزی و رایگان نگهداری می نماید.

عکاسان علاقمند می‌توانند آثار موجود خود را با محوریت “زندگی در آسایشگاه خیریه کهریزک” حداکثر تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ به دبیرخانه نمایشگاه در دفتر گروه بانوان نیکوکار واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، باغ فردوس، کوچه طوس،کوچه ستاره، پلاک ۳ تحویل دهند و جهت هماهنگی و سوالات بیشتر با شماره های ۲۲۷۱۲۰۰۶ و ۲۲۷۰۲۵۵۵ تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.