فراخوان نقش‌واره عکس «عشق و حماسه»

فراخوان نقش‌واره بزرگ عکس، پوستر و آثار حجمی «عشق و حماسه» ویژه گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران منتشر شد.

به گزارش دبیرخانه نقش واره «عشق و حماسه» این نقش‌واره در سه رشته تخصصی عکس، پوستر و آثار حجمی موقت با هدف پاسداشت فرهنگ پرافتخار دفاع مقدس، تکریم مقام شامخ شهید و شهادت، ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت  هنری در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از هنرمندان خالق آثار در حوزه دفاع مقدس و معرفی آخرین دستاوردهای هنرمندان در حوزه دفاع مقدس برگزار می شود.

موضوعات این نقش‌واره شامل دفاع مقدس و امتداد عاشورا، خانواده و دفاع مقدس، دفاع مقدس و اتحاد ملی، جانبازان و اتحاد ملی، جانبازان و امتداد صبر، آزادگان و انتظار و شهادت و جامعه امروز است.

کورش پارسانژاد، مسعود نجابتی و علی وزیریان اعضای هیأت داوران بخش پوستر، مجتبی آقایی، امیرعلی جوادیان و محمود عبدالحسینی اعضای هیأت داوران بخش عکس و طاهر شیخ الحکمایی ملک‌دادیار گروسیان و نادر قشقایی اعضای هیأت داوران بخش آثار حجمی در این نقش‌واره هستند.

مهلت ارسال آثار برای بخش عکس و پوستر تا تاریخ ۹ شهریور و برای بخش آثار حجمی تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه سال ۹۱ تعیین شده و شرکت در این نقش واره برای تمامی هنرمندان و علاقمندان آزاد است.

جوایز نقش‌واره برای رتبه‌های اول برگزیده در بخش‌های پوستر، عکس و آثار حجمی به ترتیب ۲۵، ۲۰ و ۳۵ میلیون ریال، رتبه‌های دوم برگزیده به ترتیب۲۰، ۱۵ و ۳۰میلیون ریال و برای رتبه‌های سوم برگزیده به ترتیب ۱۵، ۱۰ و۲۵ میلیون ریال به همراه تندیس نقش‌واره تعیین شده است.

از آثار برگزیده در مراسمی با حضور استادان و هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی کشور تقدیر می‌شود و همچنین مجموعه‌ای از آثار منتخب هیأت انتخاب نقش‌واره در نمایشگاهی به مدت یک هفته جهت استفاده در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی هنری می‌توانند فرم درخواست شرکت در نقش واره را از پایگاه اینترنتی سازمان زیباسازی شهرداری تهران به نشانی zibasazi.ir دریافت نموده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه نقش‌واره به شماره ۰۲۱-۸۸۵۳۳۳۴۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.