فراخوان نخستین جشنواره عکس بصیرت

نخستین جشنواره عکس بصیرت، همزمان با دهه فجر و توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان برگزار می شود.
نگاه کاوشگر و خلاقانه عکاسان با قواعد شناخته شده در پرداختن به ارزش های دینی و معنوی، از اهداف برگزاری این جشنواره است و «بزرگداشت دهه فجر در محله ما» موضوع آن را تشکیل می دهد.
شرکت در این مسابقه برای همه افراد آزاد است، اما اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد از اولویت برخوردارند.
علاقه مندان می توانند عکس های خود را به صورت سیاه و سفید، یا رنگی و در ابعاد ۲۰ در ۲۵ سانتی متر، یا ۳۰ در ۴۰ سانتی متر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. عکس هایی که روی سی دی قرار می گیرند، باید در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر و با کیفیت ۳۰۰dpi، ارائه شوند. هیچگونه محدودیتی برای تعداد عکس های ارسالی وجود ندارد.
«محمد آگاه»، «شباب گلچین» و «سخاوت عمانی» از داوران این جشنواره هستند.
گفتنی است به نفر اول این مسابقه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی، نفر دوم دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی و نفر سوم دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۱۵۰ هزار تومانی تعلق می گیرد.
آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲ اسفند است و شرکت کنندگان می توانند آثار را به نشانی رشت، ابتدای خیابان سعدی، مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص)، طبقه سوم، دبیرخانه همایش و همچنین علاقه مندان استان هایی بجز گیلان می توانند آثار خود را به نشانی ایمیل، basirat.photo@gmail.com ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۲۲۲۹۰۳۶-۰۱۳۱ تماس بگیرید.

آدرس سایت جشنواره

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.