فراخوان مسابقه عکس «شکوه حماسه»

انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی، دومین دوره مسابقه عکس «شکوه حماسه» را برگزار می کند.
«شکوه حماسه»، با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ و با محورهای «شکوه حضور اقشار گوناگون مردم»، «نشاط و شادابی راهپیمایان در طی مسیر»، «نمود روحیه ایرانی اسلامی، عدالت خواهی و اقتدار در میان اقشار»، «نمایش مصادیق تصویری وحدت ملیو بصیرت دینی» و «انعکاس مطلوب و موثر شعارها و محتویات پوسترها و پلاکاردها»، برگزار می شود.
عکس ها باید در قالب فایل به دبیرخانه ارسال شود و هر شرکت کننده می تواند فایل حداکثر ۷ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید را به عنوان تک عکس ارسال کند. لازم است اندازه اصلی عکس ها حداقل ۳۰ سانتی متر و وضوح dpi300 و با فرمت jpeg و tiff باشد.
نامگذاری فایل عکس های ارسالی توسط شرکت کننده باید با نام فامیل و با حروف انگلیسی و به ردیف ۰۱ تا ۰۷ (Amini01_Amini02) صورت بگیرد. نیاز است شرکت کنندگان فرم شرکت در جشنواره را به صورت کامل، صحیح و خوانا تکمیل و همراه لوح فشرده ارسال کنند. عکس هایی که در مسابقات دیگر رتبه، یا جایزه کسب کرده باشد، از دور مسابقه حذف می شود.
گفتنی است عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه، بابت هر قطعه عکس مبلغ ۳۰۰۰۰۰ هزار ریال به عنوان حق تالیف دریافت می کنند و به آن ها گواهی حضور اهدا می شود.
آخرین مهلت شرکت در جشنواره، ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ است.
نشانی دبیرخانه: آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن، سازمان بسیج هنرمندان استان
شماره تماس: ۳۲۹۲۱۴۰-۰۴۱۱

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.