فراخوان عکاسی برای تهیه کتاب عکس گلستان

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فراخوان تهیه آثار عکس از سوی عکاسان و هنرمندان برای تهیه کتاب عکس گلستان خبر داد.
ابوالحسن امامی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نظر دارد نسبت به تهیه کتاب عکس گلستان اقدام کند، از این رو به همین منظور از تمام عکاسانی که با موضوعات مرتبط با استان دارای عکس هستند تقاضا می‌شود آثار خود را حداکثر تا دهم اسفندماه سال جاری به دفتر انجمن سینمای جوانان گرگان تحویل دهند.
وی با اشاره به موضوعات ارسالی عکس تصریح کرد: موضوع عکس‌های ارسالی در زمینه به تصویر کشیدن دستاوردهای کشور پس از انقلاب در استان گلستان و مقایسه آن با گذشته، مشارکت مردم در موضوعات دینی، مذهبی و اجتماعی، جاذبه‌های گردشگری و اقلیمی استان، قوم‌نگاری و آزاد است.
معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: آثار باید به صورت فایل دیجیتال با کیفیت dpj 300 با فرمت jpg و یا اصل عکس چاپ شده در قطع ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر باشد و در ارسال تعداد آثار محدودیتی وجود ندارد.
امامی اضافه کرد: پس از بررسی و بازبینی آثار مطلوب در کتاب عکس استان گلستان با قید نام صاحب اثر چاپ می‌شود و به ازای هر اثر چاپ شده، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۲۰۰ هزار ریال پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: به تمام عکاسانی که آثار آنها توسط هیئت داوری انتخاب شده باشد، یک جلد از کتاب عکس استان به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.
معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر امور سینمایی و سمعی بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یا انجمن سینمای جوانان گرگان مراجعه کنند.
امامی افزود: علاقمندان همچنین می‌توانند با شماره‌های ۲۲۲۸۱۶۱ و ۲۲۵۱۳۲۲ با پیش شماره ۰۱۷۱ امور سینمایی ارشاد اسلامی و شماره ۲۳۵۲۱۵۴ با پیش شماره ۰۱۷۱ انجمن سینمای جوانان گرگان تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.