فراخوان جشنواره عکس و کارتون خودرو نما

فراخوان جشنواره عکس و کارتون “خودرو نما” که بهمن ماه امسال برگزار می شود، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره خودرو نما، “هفته نامه خودرو امروز” با هدف ترغیب هنرمندان حرفه ای به تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه خودرو، خلق آثاری با نگاه ویژه به نقش خودرو در زندگی و کشف استعداد های هنری جوان و ویژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می کند و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی ماه امسال آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی  www.carsfestival.com ارسال کنند.

جشنواره خودرو نما در محورهای خودرو و فرهنگ رانندگی، خودرو، محیط زیست و هوای پاک، خودرو و خانواده و خودرو و ورزش در رشته های عکس و کارتون برگزار می شود. رشته عکس در دو بخش حرفه ای و مردمی است که در بخش حرفه ای کلیه عکاسان و علاقمندان می توانند آثار خود را بر اساس موضوعات فراخوان، به صورت تک عکس و همچنین مجموعه ارسال کنند.(ازنظربرگزارکننده، مجموعه عکس به تعدادی عکس که دارای یک پیام مشخص صریح و یا مفهومی است و یا تک عکس هایی که کنار هم یک داستان یا مفهومی را بیان می کند اطلاق می شود)

در بخش مردمی رشته عکس شرکت کنندگان فقط می توانند ۵ تک عکس را مطابق با قوانین فراخوان ارسال کنند.

در رشته کارتون کلیه هنرمندان کارتونیست و علاقمندان، مطابق با موضوعات فراخوان می توانند حداکثر پنج اثر را به صورت دیجیتال برای جشنواره ارسال کنند.

هنرمندان و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره عکس و کارتون خودرونما می توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از توانیر،پلاک ۲۳۵۱ و سایت جشنواره به  نشانیwww.carsfestival.com  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۸۷۷۰۸۱- ۸۶۰۸۵۴۹۳ تماس بگیرند.

دبیر جشنواره خودرو نما فریبا اباذری و مدیر اجرایی جشنواره اعظم صباغ است.

در بخش حرفه ای رشته عکس و رشته کارتون به ترتیب به رتبه های اول تا سوم ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال جایزه اهدا می شود و در بخش مردمی رشته عکس رتبه های اول تا سوم به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۵میلیون ریال جایزه می گیرند.

دبیرخانه جشنواره به هر اثر راه یافته در بخش عکس حرفه ای و کارتون مبلغ یک میلیون ریال و برای هر مجموعه مبلغ دو میلیون و ۵۰۰هزار ریال حق تالیف اهدا می کند.

در رشته عکس مسعود زنده روح کرمانی، مجتبی آقایی و جاوید نیکپور و در رشته کارتون کامبیز درم بخش، مسعود شجاعی طباطبایی و بهرام عظیمی انتخاب و داوری آثار این جشنواره را بر عهده دارند.

جشنواره خودرونما در رشته های عکس و کارتون بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.