فراخوان جشنواره عکس “بوی عیدی”

فراخوان جشنواره عکس “بوی عیدی” به مناسبت عید نوروز از سوی شرکت فرهنگ فیلم تهران منتشر شد.

بنا بر این گزارش، شرکت فرهنگ فیلم تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو در نظر دارد جشنواره عکس “بوی عیدی” را با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز برگزار نماید.

این گزارش می افزاید: حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و هر عکاس می‌تواند حداکثر ۵ قطعه عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید به دبیرخانه این جشنواره ارسال نماید.

در این فراخوان آمده است: آثار ارسالی دیجیتال می‌بایست بر روی CD یا DVD، در فرمت JPG ، با رزولوشن معادل ۳۰۰ DPI که قابلیت چاپ در ابعاد ۷۰×۵۰ یا بیشتر را داشته باشند ذخیره شده باشند. همچنین آثار آنالوگ نیز باید اسکن شده و براساس شرایط اعلام شده به صورت فایل دیجیتال ارسال شوند.

تکنیک اجرای عکس‌های ارسالی آزاد و عکس‌ها می بایست مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.

داوری آثار نیز از ۱ لغایت ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ معین شده و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنوراه خرداد ماه سال ۹۱ در نگارخانه ایوان برگزار و ۴۰عکس‌ برگزیده به مدت یک هفته در همین مجموعه به نمایش در خواهد آمد.

این گزارش حاکیست، به نفرات اول تا سوم برگزیده شده نیز به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی یا تجهیزات عکاسی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده به دبیرخانه جشنواره عکس “بوی عیدی” به آدرس تهران، بزرگراه آفریقا نرسیده به چهارراه حقانی کوچه کمان شماره ۲۵ طبقه اول ارسال نمایند.

اضافه می نماید شرکت کنندگان جهت حضور در جشنواره باید فرم شرکت در جشنواره را از سایت www.farhangfilm.com دریافت و پس از تکمیل به همراه آثار و مدارک لازم برای دبیرخانه ارسال نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۶۶۵۵۲۵-۸۸۶۶۵۵۲۶ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است این شرکت پیش از این نیز سه نمایشگاه گروهی عکس را با حضور چهل عکاس در نگارخانه ایوان برپا کرده بود

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.