فراخوان بخش عکس بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم

در جهان امروز که جهان لحظه ها و فرصت هاست، عکس و هنر عکاسی را می توان از قوی ترین ابزار هنر معاصر به شمار آورد که به عنوان چشم سوم انسان، ناب ترین لحظات عرفانی و انسانی را به قاب تصویر می کشد تا ماندگار شوند. از این رو، بخش عکس بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می کوشد تا با فراهم کردن فضایی غیررقابتی و با بهره مندی از آثار هنرمندان و اساتید برجسته عکاسی کشور، تصویری تازه از هنر عکس و عکاسی عرفانی مذهبی ایران را در معرض تماشای علاقه مندان قرار دهد.

از این رو، هنرمندان و عکاسان علاقه مند به حضور در این نمایشگاه گروهی می توانند با ارسال آثار خود در این نمایشگاه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که بخش عکس نمایشگاه همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و در مراسمی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شده و آثار برگزیده پس از پایان نمایشگاه قرآن، در چند کشور اسلامی دیگر به نمایش در خواهند آمد.

موضوعات:
قرآن کریم، نماز و نیایش، عید فطر، حج و مناسک آن، مراسم معنوی اعتکاف، مراسم نورانی شب های قدر، سفره های افطاری ، قرآن در سایر کشورها، مراسم عزاداری اباعبدالله حسین (ع)، قرآن در مراسم‌های آیینی و لحظات معنوی اردوهای راهیان نور.

تعداد آثار:
هر عکاس می تواند حداکثر با ۱۰ عکس به صورت تک عکس یا مجموعه در نمایشگاه حضور داشته باشد. عکس ها در سایز ۷۰*۵۰ سانتیمتر قابل چاپ باشد.

به آثار راه یافته به نمایشگاه علاوه بر گواهی شرکت و لوح تقدیر مبلغ نهصد هزار ریال به ازای هر عکس به عنوان حق الزحمه پرداخت خواهد شد.

گفتنی است برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های بخش عکس را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به نمایشگاه با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌داند.

علاقه مندان می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۱ (دو هفته دیگر) آثار خود را به همراه مشخصات عکاس به پست الکترونیک Aks.Quran@gmail.com ارسال نموده و برای هماهنگی بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۵۴۹۷۰۰۶ آقای امیر غلامی تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.