فراخوان اولین اکسپوی عکس ایران

مؤسسه فرهنگی و هنری صبا فراخوان اولین نمایشگاه فروش عکس ایران را منتشر کرد.
مؤسسه فرهنگی هنری صبا به دنبال اعلام قبلی خود در نمایشگاه منتخب آثار نگارخانه های هنری ایران مبنی بر برگزاری نمایشگاه های فروش آثار هنری “عکس” و “خوشنویسی” و رونق بخشی به اقتصاد هنر و حمایت از هنرمندان فراخوان اولین نمایشگاه فروش عکس ایران را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این مؤسسه در پی وعده قبلی خود مبنی بر برگزاری اولین نمایشگاههای فروش آثار هنری (اکسپو) عکس و خوشنویسی، فراخوان اولین اکسپوی عکس را منتشر کرد.
مؤسسه فرهنگی هنری صبا یکی از اهداف و اولویتهای اصلی خود را حمایت از هنرمندان بخش خصوصی و رونق بخشی و شکوفاسازی مقوله اقتصاد هنر در کشور قرار داده است.
موضوع این نمایشگاه و شرکت درآن برای همه عکاسان و مجموعه‌داران آزاد است.
هر شرکت کننده مجاز است حداکثر تصویر پنج اثر را به دبیرخانه اجرایی ارائه کند و بدیهی است پس از انتخاب توسط هیئت داوری، حداکثر سه اثر به نمایشگاه راه خواهد یافت.
شرکت‌کنندگان می بایست آثار خود را روی لوح فشرده (CD) با فرمت Tiff با وضوح DPI300 در اندازه ۳۰×۲۰ سانتیمتر به همراه پرینت آثار در قطع A4 به دبیرخانه تحویل دهد.

هر شرکت کننده می‌بایست به ازای هریک از عکس‌های ارسالی مبلغ ۰۰۰/۴۰ ریال بابت هزینه کارشناسی، قیمت‌گذاری و امور نمایشگاهی به حساب ۴۶۰۷ نزد بانک ملی شعبه وحدت اسلامی کد ۹۰ واریز کند و اصل فیش واریزی را به همراه لوح فشرده و پرینت آثار به دبیرخانه نمایشگاه تحویل نماید. ضمناً وجه دریافت شده مسترد نخواهدشد.
شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی www.sabaartExpo.com” ” اقدام به تهیه فرم شرکت و مشخصات اثر نموده و یا با مراجعه به دبیرخانه اجرایی نسبت به دریافت فرم و برچسب اثر اقدام نمایند.
ابعاد عکس‌های انتخاب شده جهت ارائه به نمایشگاه می‌بایست حداقل ۷۰×۵۰ و حداکثر ۱۸۰×۱۲۰ سانتیمتر باشد.
قیمت آثار راه یافته به نمایشگاه توسط تیم کارشناسان مؤسسه تعیین می‏گردد.
مؤسسه ۱۵% از قیمت کل اثر را پس از فروش آثار کسر خواهد کرد.
شرکت کنندگان حداکثر تا دو هفته پس از اتمام نمایشگاه می‌بایست نسبت به خروج آثار خود از مؤسسه اقدام نمایند. در صورت عدم مراجعه، این مؤسسه هیچگونه مسئولیتی را جهت آسیب احتمالی وارده به آثار به عهده نخواهد گرفت.
آخرین مهلت ارسال لوح فشرده (CD) و پرینت آثار ۱۶ مردادماه سال جاری اعلام شده است و ۲۳ مردادماه انتخاب آثار و قیمت گذاری آثار انجام خواهد شد.
آخرین مهلت دریافت اصل آثار نیز ۳۰ شهریورماه سال جاری است، نمایشگاه ۱۲ آبان‌ماه در مؤسسه فرهنگی وهنری صبا گشایش خواهد یافت و ۲۴ آبان نیز به کار خود پایان خواهد داد.
دبیرخانه اجرایی نمایشگاه نیز در تهران – میدان فلسطین – خیابان طالقانی – خیابان شهید برادران مظفر – شماره ۵۳ – ساختمان صبا – طبقه دوم واقع شده است. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.