عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیات معرفی شدند

عکاسان برگزیده چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات طی مراسمی با حضور حجت الاسلام دهقان مشاور استاندار فارس ، مهندس روشن شاد ریاست محترم نظام مهندسی استان، اساتید دانشگاه، عکاسان و کارشناسان معرفی و تجلیل شدند.
در این مراسم ابتدا مهندس قربانعلی میرزازاده مدیرعامل شرکت پاکمن به عنوان برگزارکننده مسابقه، ضمن خیرمقدم به مدیران و اساتنید و عکاسان حاضر در سالن، به مقوله انرزی به عنوان یکی از نیازهای اولیه و حیاتی بشر اشاره کرد و در ادامه با توسعه جمعیت به چگونگی روش های تامین این نیاز ضروری زندگی پرداخت و ابراز داشت: بحث توسعه فرهنگی در سایر شئون مورد نظر کارشناسان است و توسعه در این بخش نیازمند توجه جدی و فرهنگ سازی به موضوعی مثل صنعت تاسیسات و مقوله ای چون حفاظت محیط زیست است.

ایشان با اشاره به این مقدمه، رسانه عکاسی را رسانه ای توانمند دانست و ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در چهارمین سال متوالی سعی کرد با رویکرد انرژی های نوین به موضوع مسابقه بپردازد و جا دارد توجه نگاه عکاسان را در این باره بیشتر به فواید انرژی های نوین و پاک توجه دهیم.

مهندس الهام محمدی هم به عنوان دبیر این مسابقه با تجلیل از عکاسان شرکت کننده و راه یافته، در سخنانی کوتاه به ضرورت اهمیت به دید عکاسان به عنوان صاحبان نگاه حال و آینده نگر در جامعه اشاره کرد و خواستار توجه جدی تر و آگاهانه تر این قشر از هنرمندان به مضامین مرتبط با موضوع مسابقه شد.
در ادامه این مراسم مهدی سروری به عنوان دبیر هیات داوران در جایگاه حاضر شد و ضمن تشکر و تقدیر از دقت و توجه هیات داوران، بیانیه دبیر این هیات را برای حاضرین خواند.
سروری با دو پیشنهاد فعالیت دبیرخانه در طول سال و برنامه ریزی در جهت بسترسازی مناست برای ورود عکاسان به محیط های صنعتی و تاسیساتی با عنوان تور عکاسی از صنعت تاسیسات ، بیانیه را به پایان رساند.
در ضمن برگزاری این مراسم، کارگاه های تخصصی از دکتر علی اکبر گل نشان با موضوع: بویلرهای بخار و بهینه سازی مصرف انرژی، مهندس سعید میرزازاده با موضوع: قدم به قدم در موتورخانه بخار، مهندس سید اصغر نصرالهی با موضوع: سیستم های بخار و تعمیرات و نگهداری آنها، مهندس وحید عزیزی با موضوع: مشعل های نوین و مهندس علی عمادی: بویلر چگالشی برای دانشجویان و علاقمندان برگزار شد.

در نهایت پس از رونمایی از عکس های برتر این مسابقه، با معرفی  و دعوت به حضور عکاسان برگزیده و اهدای جوایز، از ایشان تقدیر شد:
رتبه نخست: شهروز جلالت از استان گیلان با اهدای: یک سکه تمام بهار آزادی + یک سکه ربع بهار آزادی + تندیس+ لوح تقدیر
رتبه دوم: مسعود محمدی از استان خوزستان با اهدای: یک سکه نیم بهار آزادی + یک ربع سکه بهار آزادی+ تندیس+ لوح تقدیر
نگاه ویژه:  اسحاق آقایی از استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای: یک سکه تمام بهار آزادی + تندیس+ لوح تقدیر
همچنین برگزارکننده در متن فراخوان متعهد شده بود، مدیران و اساتید و حاضرین در این مراسم می توانند در داوری آثار راه یافته سهیم باشند و با انتخاب یک عکس و ارسال کد عکس به شماره پیامک اعلام شده که در طی مراسم چندین بار اطلاع رسانی شد در انتخاب عکس برتر از نگاه حاضرین و دیدارکنندگان سهیم شوند.
در این بخش پس از پایان یافتن زمان مشارکت و شمارش کدهای ارسالی شرکت کنندگان، عکس مسعود محمدی با کسب بیشترین رای منتخب اعلام شد و یک قطعه ربع سکه بهار آزادی + لوح تقدیر به ایشان تقدیم شد.
به این ترتیب چهارمین مسابقه عکس صنعت تاسیسات با پشتیبانی شرکت پاکمن برای چهارمین سال متوالی با هدف توجه به صنعت تاسیسات و با رویکرد بر انرژی های نوین برگزار شد و با انجام تعهدات، نام خود را در بین دبیرخانه های متعهد در قبال رعایت حقوق شرکت کننده و عکاسان صاحب اثر ثبت کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.