عکس‌های «قربانیان جنگ، سفیران صلح» مهدی منعم به نمایش درمی‌آید

فارس : مهدی منعم به مناسبت روز جهانی صلح، نمایشگاهی از عکس‌های خود را با عنوان «قربانیان جنگ، سفیران صلح» فردا در تالار پاییز خانه هنرمندان ایران برپا می‌کند.
«مهدی منعم» با اعلام این خبر گفت: فردا ۲۱ سپتامبر روز جهانی صلح است که از سوی سازمان ملل اعلام شده است که به همین مناسبت فردا نمایشگاهی از عکس‌هایم را که با موضوع «قربانیان جنگ، سفیران صلح» طی ۱۲ سال اخیر تهیه کرده‌ام، در خانه هنرمندان ایران به نمایش خواهم گذاشت.
وی درباره موضوع عکس‌هایش توضیح داد: موضوع این عکس‌ها غیرنظامیانی است که در جنگ ایران و عراق مصدوم شدند و شامل سه بخش بمباران و موشکباران هوایی مناطق مسکونی در زمان جنگ، بمباران شیمیایی مناطق مسکونی در زمان جنگ و قربانیان و مصدومان غیرنظامی مناطق جنگی در دوره بعد از جنگ است که بر اثر مین‌های خنثی‌نشده باقی مانده از زمان جنگ هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.
منعم حامیان این نمایشگاه را کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، یونسکو و شرکت آفومار «نمایندگی دوربین کانون در ایران» معرفی کرد.
مهدی منعم در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس سیاه وسفید را در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ در تالار پاییز خانه هنرمندان ایران به نمایش خواهد گذاشت.
این عکس‌ها مربوط به ۱۲ سال اخیر است که از پنج استان مرزی کشور آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان گرفته شده است.
این نمایشگاه فردا ۳۰ شهریورماه  ساعت ۱۵ در تالار پاییز خانه هنرمندان ایران گشایش خواهد یافت و تا هفتم مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.