عرضه یک دوربین ضد آب چند رسانه ای جدید

دوربین ضد آب چند رسانه ای غیرحرفه ای جدیدی عرضه شده است که برای فیلمبرداری و تصویربرداری در زیرآب تا عمق ۳ متری بسیار ایده آل است.

شرکت کره ای سامسونگ دوربین جدیدی با عنوان Multimedia Cam waterproof W200 را عرضه کرده است که به دلیل برخورداری از یک روکش ضد رطوبت برای تصویربرداری و پخش فیلم در زیر آب تا عمق ۳ متری به روشی سریع بسیار مناسب است.

این دوربین همچنین می تواند نسبت به سقوط از ارتفاع حداکثر ۲ متری در شرایط محیطی سخت و در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت کند.

این دوربین جیبی قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر بالا در زیر آب را دارد. نمایشگر “ال. سی. دی” ۲٫۳ اینچی این دوربین، تماشای فیلمها و عکسها را به راحتی امکانپذیر می کند.

دوربین W200 دارای یک حسگر CMOS عکسبرداری ۵ مگاپیسکی است که حساسیت آن نسبت به حسگرهای معمولی ۲ برابر بوده و قادر است حتی در شرایط کمبود نور و در هر شرایط محیطی تصاویر مطلوبی تهیه کند.

این دوربین که برای تعطیلات تابستان ابزار بسیار مناسبی است، دارای HDMIHDMI برای اتصال به تلویزیون و یک نرم افزار ویرایش عکس است. این نرم افزار می تواند رنگ، کنتراست و نور را اصلاح کند و به خاطر داشتن فیلترهای هوشمند می تواند افکت های متعددی به تصاویر اضافه کند.

حافظه این دوربین با کارت میکرو “اس. دی” تامین می شود. ابعاد این دوربین بسیار کوچک بوده و ۵۷٫۸ در ۱۱۲٫۳ در ۱۵ میلیمتر است.

براساس گزارش نانوپرس، قیمت این دوربین ۱۴۹ یورو است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.